مدیر حسابرسی و بازرسی ستاد مرکزی: حسابداری قلب تپنده شرکت است.


تاریخ ارسال :

۷ خرداد ۱۴۰۳

مدیر حسابرسی و بازرسی ستاد مرکزی: حسابداری قلب تپنده شرکت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی؛

 



مهندس علی اکبر نظری مدیر حسابرسی و بازرسی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به همراه مهندس سیدی معاون پایش و مهندس سلیمانی کارشناس فرآوری داده ها به منظور بررسی اسناد مالی، سیستم ها، قراردادها، کنترل موجودی و حساب های دوره مالی 1402 با حضور در مدیریت استان خراسان رضوی ضمن دیدار با مدیر و همکاران شعبه، اسناد مربوطه را بررسی نمودند.

محسن علی اکبر نظری مدیر حسابرسی و بازرسی ستاد مرکزی در دیدار با همکاران ضمن تأکید بر رعایت اصول حسابداری و اهمیت این واحد به عنوان قلب تپنده شرکت گفت: حسابداری مهمترین زبان کسب و کار است، به ما کمک می کند تا بتوانیم منابع استفاده متنوع را اندازه گیری و نتایج به کارگیری آن ها را ارزیابی کنیم.

مدیر حسابرسی و بازرسی ستاد مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: نقش بی‌بدیل حسابداری را می توان در تمامی مراحل احساس کرد همانطور که در راستای تقویت نظام مالی، شفاف‌سازی اقتصاد و ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی نیز دارای اهمیت و اولویت می باشد.

مهندس عطائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر حسابرسی و بازرسی و همکاران ستاد مرکزی گفت: بی شک حسابداری، یکی از ارکان مهم و اساسی در هر سازمان و نهادی است که نقشی محوری در مدیریت مالی و اتخاذ تصمیمات راهبردی را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است گروه حسابرسی با مستقر شدن در شعبه به بررسی اسناد مالی پرداختند.