حضور مدیر در اولین جلسه بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی


تاریخ ارسال :

۶ خرداد ۱۴۰۳

حضور مدیر در اولین جلسه بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی  

 



اولین جلسه بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی به ریاست مهندس اکبری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی و با حضور مسئول تمشیت نمیندگی حوزه ولی فقیه، مدیران کل ادارات تابعه، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه عارفی نیا مدیر روابط عمومی سازمان پس از تشریح برنامه های این هفته به اهم برنامه‌های محوری در هفته جهاد کشاورزی پرداخت و خواستار تسریع در ارائه لیست نهایی پروژه های افتتاحی برای برنامه ریزی هر چه بهتر در اجرای برنامه ها شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ روحیه و آرامش در میان مردم، با این جمله که خللی در انجام کارهای امور کشور با وجود این ضایعه تاسف‌بار بوجود نخواهد آمد، گفت: انتظار می رود وظایف نسبت به گذشته با قوت وتوان بیشتر پیگیری گردد وهمانند سابق در راستای تحقق امنیت غذایی و تامین نیازمندی‌های سفره مردم و در حالت کلی از مزرعه تا سفره مردم که به عهده بخش تعطیل ناپذیرکشاورزی می‌باشد، گامهای محکم تری برداشته شود.

محمدحسین اکبری به شعار سال اشاره کرد و افزود: در راستای جهش تولید برنامه ریزی گردد که در پایان هر ماه ادارات تابعه و مدیریت های سازمان گزارشی از عملکرد خود در این مسیر را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه در بحث بازار با جدیت تمام پیگیر معیشت مردم خواهیم بود، اظهار داشت: در پروژه های هفته جهادکشاورزی، مشارکت مردمی کاملا مشهود است و جهادکشاورزی در راستای شعار سال به درستی اقدام کرده و برنامه های مختلفی دارد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: افزایش تولید بسیار مهم است و خانواده کشاورزی استان می بایست در عمل، تاثیر اقدامات خود را برای مردم نشان دهد.

 اکبری در پایان پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات سایر اعضا خواست تا افتتاح پروژه های شهرستان ها با محوریت خدمت و مشارکت مردم به بهترین شکل ممکن انجام گردد.