تجلیل از بانوان شاغل در خانواده کشاورزی استان خراسان جنوبی


تاریخ ارسال :

۸ بهمن ۱۴۰۱

تجلیل از بانوان شاغل در خانواده کشاورزی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی

 



صبح روز پنجشنبه (6 بهمن) طی مراسمی از بانوان شاغل در خانواده کشاورزی استان با حضور رئیس سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، جمعی از مدیران ادارات تابعه و همچنین بانوان کارمند سازمان و ادارات تابعه با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

مهدی جعفری در این مراسم به گوشه‌ای از توانمندی‌های بانوان در امور اداری و تخصصی پرداخت و افزود: بانوان شاغل در اداره جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و تخصصی نقش ایفا کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: مادر در خانواده یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها را ایفا می‌کند آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است، چرا که تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.

وی گفت: بحث جهاد تبیین یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد که جنسیت بردار نیست اما نشاندهنده اهمیت و حساسیت دوره ای بسیار مهم و تعیین کننده است که هوشیاری و تلاش مضاعفی را می طلبد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان نیز در این مراسم عنوان کرد: جا دارد زن مسلمان با تامل در مفاهیم اسلامی و ارزشگذاری های اسلامی و با دقت در خطوطی که در نظام اسلامی برای پیشرفت زنان و مردان پیش بینی شده است، هویت خود رابازیابی کند.

حجت السلام والمسلمین سجادی افزود: زنان به‌عنوان تشکیل‌دهندگان نیمی از جامعه و به‌عنوان مادران و مربیان نسل آینده رسالت‌هایی بر دوش دارد.

وی گفت: رسالت‌های زن به سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماع تقسیم می‌شود که برمبنای خودسازی، دگر سازی و تمدن سازی در بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده است.