برگزاری همایش آموزشی ترویجی خدمات حمایتی جهاد کشاورزی در ایلام


تاریخ ارسال :

۸ شهريور ۱۴۰۱

برگزاری همایش آموزشی ترویجی خدمات حمایتی جهاد کشاورزی در ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام



مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از وجود سه هزار و ۵۰۰ کارگزار تامین کننده کود‌های استاندارد به کشاورزان خبر داد.

محمدمهدی سعیدی در همایش آموزشی ترویجی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بستری را فراهم کرده که کشاورزان با مراجعه به سه هزار و ۵۰۰ کارگزار فعال در کشور نسبت به تهیه کود‌های استاندارد و با کیفیت اقدام کنند.

وی افزود: در راستای طرح خودکفایی کود‌های کشاورزی، حمایت از شرکت‌های تولیدکننده داخلی به ویژه شرکت‌های دانش بنیان اقدام به برگزاری همایش‌های یک روزه در استان‌های مختلف کشور می‌شود.

سعیدی با اشاره به امکان برقراری ارتباط مستقیم کشاورزان با کارگزاران و شرکت های تولید کننده گفت: کشاورزان می توانند بدون واسظه کود مورد اطمینان خود را تهیه کنند که استفاده از کود استاندارد موجب افزایش بهره وری می‌شود.

آیت جمالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام نیز گفت: هشت هلدینگ و شرکت بزرگ کشور در این همایش شرکت کرده اند و نوین‌ترین کود‌های کشاورزی را به کارگزاران و کشاورزان معرفی و عرضه می‌کنند.

آیت جمالی افزود: این کود‌ها با فناوری‌های نانو در جهت بهبود تغذیه گیاهی و با هدف افزایش بهره وری با کیفیت و تامین امنیت غذایی تولید شده اند که در این همایش‌ها کود‌های جدید به کارگزاران و کشاورزان معرفی می‌شود.در پایان این همایش از تولید کنندگان برتر کود شیمایی، عالی و زیستی تجلیل شد.