بحث و تبادل نظر در رابطه با تعیین اولویت ها و برنامه ریزی در نظام توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین


تاریخ ارسال :

۲۹ مرداد ۱۴۰۱

بحث و تبادل نظر در رابطه با تعیین اولویت ها و برنامه ریزی در نظام توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین؛



رضا افلاطونی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بازدید روز پنج شنبه از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و در جمع کارکنان این مجموعه:

انتظار می رود شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تأمین به موقع نهاده های کشاورزی با هدف مبارزه با آفات و تغذیه خاک جهت افزایش راندمان کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم نهاده های کشاورزی مورد نیاز کشاورزان را به موقع تحویل دهیم و هنگام برداشت به میزان تولید مورد نظر برسیم در اینصورت به هدف مطلوب دست یافته ایم.

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از همه ظرفیت ها برای رصد و پایش استفاده کند و نظارت لازم را بر امر توزیع داشته باشد.

اشخاصی که کود یا سموم شیمیایی را با آرم جعلی به فروش می رسانند زیرساخت کشاورزی کشور را هدف گرفته اند و باید با رصد و نظارت در چهار چوب قانون با آنها برخورد کرد.

تغذیه علمی خاک بسیار مهم بوده و باید نقشه خاک شناسی استان بروز رسانی شود تا براساس آن نهاده های کشاورزی میان کشاورزان توزیع گردد.

افلاطونی به لزوم ارائه آنالیز و آزمایش خاک صحیح برای استفاده از کود شیمیایی به کشاورزان تأکید کرده و افزود: ماده نیترات در محصولات غذایی خسارات جبران ناپذیری را برای انسان به همراه دارد که باید میزان آن را به حل اقل رساند.

افلاطونی در پایان از خدمات و اقدامات شرکت خدمات حمایتی در سنوات گذشته تشکر کرده و برهمکاری و تعامل سایر بخش ها با این مجموعه تأکید کردند.