طراح تبلیغات چگونه به بهینه سازی سایت مان با موتورهای جست وجو کمک می کند؟


تاریخ ارسال :

۱۵ دي ۱۳۹۷

طراح تبلیغات چگونه به بهینه سازی سایت مان با موتورهای جست وجو کمک می کند؟

فرصت امروز- مترجم: علی آل علی



12 مزیت مهم داشتن طراح تبلیغات در برندسازی

زمانی داشتن یک طراح تبلیغات گزینه ای لوکس و مخصوص برندهای بزرگ محسوب می شد. با این حال به لطف اینترنت اکنون بسیاری از صاحبان سایت های کوچک نیز استخدام طراح تبلیغات را امری مقرون به صرفه می دانند. در حقیقت سرمایه گذاری روی یک طراح تبلیغات که با الگوریتم های موتورهای جست وجوگر یا به عبارت دیگر مفهوم SEO (بهینه سازی مورتورهای جست وجوگر) آشنایی داشته باشد، اقدام بسیار مناسبی در راستای توسعه جایگاه سایت مان در اینترنت قلمداد می شود. به ویژه در مقیاس محلی سرمایه گذاری مناسب روی بحث SEO رتبه سایت مان را به طرز محسوسی افزایش می دهد.

در این مقاله من به بررسی 12 مزیتی که یک طراح تبلیغات برای سایت ما در حوزه کسب و کار به ارمغان می آورد، پرداخته ام. اجازه دهید به بررسی جداگانه هر کدام از آنها بپردازیم.

1. استفاده از کلمات کلیدی

طراح تبلیغات بهینه سازی سایت

بسته به طراح تبلیغاتی که با آن همکاری دارید، آنها توانایی جست وجوی کلمات کلیدی مناسب با کسب وکارتان و استفاده از آنها در مطالب شما را خواهند داشت. اگر طراحی تبلیغاتی شما تجربه بالایی در کار خود داشته باشد، کلمات کلیدی به سرعت در اختیار شما قرار می گیرد. در غیر این صورت باید اندکی صبر کنید. طراح های تبلیغاتی که در زمینه بهینه سازی موتورهای جست وجوگر تخصص دارند، به خوبی سایت ما را با انواع موتورهای جست وجوگر سازگار و هماهنگ خواهند کرد. نکته مهم در خصوص موتورهای جست وجو تغییر مداوم و سریع آنهاست. به این ترتیب کار طراح تبلیغات شما به شدت سخت خواهد شد. به همین جهت باید ابزار و امکانات مورد نیاز آنها را به سرعت در اختیارشان قرار دهیم. در غیر این صورت انتظار کسب نتیجه مطلوب بسیار آرمانی خواهد بود. اختصاص زمانی مناسب جهت بررسی شیوه عملکرد رقبا از سوی طراح تبلیغات تان اقدام بسیار موثری در راستای افزایش کیفیت محتوا و دسترسی به مخاطب خواهد بود.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

استفاده از کلیدواژه های دیگر یکی از راهکارهای اختصاصی توسعه سایت مان در موتورهای جست وجوگر نیست. در عوض باید از این شیوه در کنار سایر راهکارها استفاده کرد. نکته مهم در این میان توسعه ارگانیک (طبیعی) سایت مان است. راهکارهایی نظیر خرید بازدیدکننده به هیچ وجه تاثیر مطلوبی در بلندمدت برای ما به ارمغان نخواهد آورد. بی شک پیشبرد طبیعی روند توسعه سایت مان در دنیای اینترنت یک چالش واقعی به حساب می آید. چنین رقابتی نیازمند تولید محتوای باکیفیت، احترام به سلیقه مخاطب و تلاش برای ایجاد ارتباط با سایر سایت ها و خبرگزاری های مطرح است. یکی از ابزارهای مهم در راستای یافتن کلمات کلیدی برای سایت مان Google Keyword Planner است. این ابزار امکانات بسیار زیادی در راستای طراحی و استفاده از کلمات کلیدی به کاربران می دهد.

مطلب مرتبط: تأثیر بهینه سازی موتور جست وجو در مدیریت اعتبار

2. هماهنگ کردن مقالات با صفحات

به طور واضح، استفاده از کلمات کلیدی نقش موثری در موفقیت سایت مان دارد. به همین دلیل باید از طراح تبلیغات سایت مان بخواهیم کلمات کلیدی مهم را در مقالات و همچنین صفحات سایت قرار دهد. در غیر این صورت روند توسعه سایت مان با مشکل مواجه خواهد شد. چنین مشکلی هنگامی که طراح تبلیغات ما فقط روی صفحات سایت کار می کند، بیش از هر زمان دیگری رخ خواهد داد. وقتی مقالات و صفحات مان را با هم هماهنک می کنیم، سطح تاثیرگذاری آن روی الگوریتم موتورهای جست وجوگر افزایش چشمگیری می یابد. به همین خاطر باید حتما آن را مد نظر داشت.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

کار با چندین طراح تبلیغاتی که هیچ کدام ارتباطی با دیگری ندارد، احتمال بروز خطا در فرآیند توسعه جایگاه سایت مان را فراهم می کند. اگر به دنبال افزایش روند پیشرفت سایت تان هستید، حتما به سراغ ایجاد یک تیم تبلیغاتی بروید. به این ترتیب اعضای تیم به سرعت نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کرده و در آینده هماهنگ تر عمل می کنند. به علاوه یک تیم محتوای یکدست تری تولید خواهد کرد. وقتی به محتوای سایتی که چند مسئول تبلیغات جدا دارد نگاه می کنیم، تفاوت فاحش کیفیت کار مشخص است. با این حال در مورد عملکرد یک تیم هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

3. محتوای تان را تازه نگه دارید

شما باید به طراح تبلیغات خود فرصت کافی برای خلق حداقل یک مقاله در هفته را بدهید. در غیر این صورت سایت تان تازگی و طراوت خود را از دست می دهد. در اینجا بازهم بنا بر نوع طراح تبلیغاتی که با آن همکاری دارید، موضوعات مناسب را به وی توصیه کنید. این کار به هدفمندی مطالب نهایی کمک شایانی خواهد کرد. هرچه باشد، این شما هستید که مسئولیت مدیریت سایت و مطالب آن را برعهده دارید. با این حال اگر با طراح تبلیغات حرفه ای سر و کار دارید، همه مسئولیت ها را به وی دهید. دلیل اصلی این کار آشنایی بسیار زیاد طراح های تبلیغاتی حرفه ای با موضوعات مورد علاقه مخاطب است. به این ترتیب در نهایت شما مطالب تازه و مورد پسند مخاطب در اختیار خواهید داشت.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

طراح تبلیغات بهینه سازی سایت

در حین جست وجوی موضوعات از اعتماد به نفس کافی طراح تان برای پیشنهاد موضوعات یا رد برخی از نظرات تان اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که تهیه یک استراتژی مناسب برای فعالیت در اینترنت بسیار دشوار و زمانبر است. در این میان باید از تمام توانایی برندمان استفاده کنیم. خلاقیت فردی کارکنان یکی از پتانسیل های مهم هر برندی است. به همین دلیل تقویت کانال های ارتباطی متقابل میان مدیران و کارمندان باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین در مورد یافتن کلمات کلیدی، هر مقاله ما باید علاوه بر سود بردن از کلمات کلیدی عام سایت مان از برخی کلمات کلیدی ویژه خود نیز (بنا بر موضوعش) استفاده کند. در غیر این صورت محتوای ما در جست وجوهای مختلف کاربران به یک صورت نمایان نخواهد شد.

4. اهمیت استفاده از لینک های داخلی

لینک های داخلی یکی از ارکان مهم موفقیت هر سایتی به حساب می آید. در صورت استفاده درست از لینک های داخلی بخش زیادی از هزینه های تبلیغاتی ما در موتورهای جست وجوگر کاهش خواهد یافت. فرآیند اصلی استفاده از لینک های داخلی شامل توصیه مطالب مرتبط با مقاله پیش روی مخاطب است. به عنوان مثال اگر مقاله فعلی در مورد شیوه های بازاریابی ایمیل محور است، باید در میانه یا انتهای مطلب دیگر مقالات مرتبط با حوزه بازاریابی سایت خود را نیز به مخاطب معرفی کنید. این معرفی باید به صورتی باشد که کاربر با یک کلیک ساده به صفحه مورد نظر هدایت شود.

اگر این توصیه را به خوبی دنبال کنیم، در طولانی مدت حتی امکان جلب نظر دیگر برندها و درآمدزایی از طریق بارگذاری تبلیغات در صفحات سایت مان را خواهیم داشت.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

علاوه بر توصیه مقالات و مطالب مناسب به کاربران باید ساختار سایت مان را نیز در نظر داشته باشیم. به این ترتیب علاوه بر استفاده از لینک های داخلی باید دسته بندی مناسبی از مطالب مان داشته باشیم. منظور اصلی من در اینجا روشن است. به عنوان یک سایت کاربران باید به راحتی امکان یافتن مطالب مورد نظرشان با مراجعه به دسته بندی مقالات مان را داشته باشند.

5. ایجاد لینک های پیوند

نقش مهم و تاثیرگذار لینک های پیوند در استراتژی بهینه سازی موتورهای جست وجوگر جای هیچ تردیدی ندارد. تیم فنی گوگل حتی به طور رسمی اعلام کرده که استفاده از لینک های پیوند میان سایت ها یکی از سه عامل موثر در رتبه بندی شان است. با این حساب شما یا طراح تبلیغاتی تان باید تمام تلاش خود را در جهت ایجاد یک دسته بندی مناسب از لینک های پیوند انجام دهید.

شاید برای شما هم عبارت لینک های پیوند اندکی عجیب و نامفهوم باشد. این مفهوم به لینک آدرس سایت های مرتبط با حوزه فعالیت مان به یکدیگر اشاره دارید. به عنوان مثال پنج سایت فعال در زمینه اخبار ورزشی ممکن است آدرس های خود را به هم لینک کنند. به این ترتیب کاربران هر کدام از آنها فرصت دسترسی ساده و سریع به سایر سایت ها را نیز خواهند داشت.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

یکی از راهکارهای جالب برای یافتن سایت های هماهنگ با ماهیت سایت مان و لینک شان به هم جست وجوی آنهاست. به این ترتیب در وهله نخست باید به سراغ مطالعه پیرامون برترین سایت های فعال در زمینه کسب وکارمان برویم. پس از این نوبت به ایجاد ارتباط با آنها می رسد. به طور معمول تماس تلفنی یا ارسال ایمیل به آنها گزینه مطلوبی خواهد بود. در این بین باید آنها را به لینک متقابل سایت مان متقاعد سازیم. توجه داشته باشید که اگر سایت مورد نظر بسیار مشهورتر از ما باشد، احتمالا پاسخ مدیران آن به درخواست مان منفی خواهد بود. بنا بر این باید به سراغ سایتی هم رده خودمان برویم. در غیر این صورت نتیجه چندان مطلوبی در انتظار ما نخواهد بود.

توجه داشته باشید که شاید در نگاه نخست ایده لینک آدرس سایت ها به هم اندکی بی فایده به نظر می رسد. با این حال در تحلیل نهایی این کار یکی از موثرترین شیوه های موجود برای توسعه سایت هاست.

6. بهینه سازی تصاویر

یکی از وظایف طراح تبلیغات سایت ما بارگذاری مستقیم مطالب است. همچنین وی باید متناسب با ماهیت هر مقاله تصویر مطلوب را نیز بدان اضافه کند. در دنیای امروز جلوه های بصری نقش بسیار مهمی را بازی می کند. به همین دلیل در صورت بی توجهی بدان سایت مان هیچ جایگاه خاصی در میان برترین های موتورهای جست وجو نخواهد داشت.

طراح تبلیغات بهینه سازی سایت

یک بخش از کار فعلی یافتن تصاویر مناسب است. این بخش به سلیقه و مهارت هر طراح تبلیغات بستگی دارد. با این حال یک نکته اساسی استفاده از تصاویر در کیفیت های بالاست. به این ترتیب یافتن تصاویر بی کیفیت به طور ناخودآگاه کیفیت کلی سایت ما را کاهش می دهد. به همین دلیل حتما برای مطالب سایت تان حداقل کیفیت مناسب را تنظیم کنید.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

به طور کلی سه محور اساسی برای ارزیابی یک تصویر پیش از انتشارش در سایت وجود دارد. نام، زاویه و سایز. نام تصویر تقریبا بحث بسیار ساده ای است. هر کاربری باید در پایین هر تصویر نام و توضیحات جانبی آن را مشاهده کند. اطمینان از ارائه توصیه کامل و در عین حال کوتاه یکی از راهکارهای موفقیت در توسعه سایت مان به حساب می آید. همچنین باید نسبت به کاربرد کلمات کلیدی در این بخش نیز مطمئن شویم. در غیر این صورت تلاش های ما نتیجه دلخواه را به بار نمی آورد. در مورد زاویه تصاویر توصیه من استفاده از زاویه استاندارد و معمولی است. به این ترتیب تصاویر باید صاف و به شکل مستطیل بارگذاری شوند. تلاش برای بارگذاری تصاویری با حالت های عجیب اصلا مورد پسند مخاطب نخواهد بود. اگر در مورد بارگذاری تصاویر به شکل مربع اصرار دارید، انتخاب اندازه 150*150 مناسب است. البته بازهم تکرار می کنم که چنین کاری مورد تایید من نیست. اندازه و حجم تصاویر باید به گونه ای طراحی شود که با ساختار کلی سایت هماهنگ باشد. اگر تصویر ما حجم بالایی داشته باشد، بارگذاری صفحه برای کاربران کند خواهد شد. همه ما تجربه ترک یک صفحه به دلیل طولانی شدن فرآیند بارگذاری را داریم. به همین دلیل در عین رعایت کیفیت تصاویر باید اندازه مناسب شان را نیز مد نظر داشت. فرمت های مناسب برای تصاویر در حجم نهایی آنها تاثیرگذار است. توصیه من استفاده از فرمت JPG، PNG و SVG است. چنین فرمت هایی در عین حفظ کیفیت تصاویر حجم بیش از اندازه ای را نیز به سایت مان تحمیل نخواهد کرد. در نهایت نیز پیش از انتشار تصویر در صورت نیاز با نرم افزارهای ویرایشگر مانند فوتوشاپ تغییرات اساسی (بهبود نور یا حذف برخی المان های نامناسب) را در آنها ایجاد کنید.

مطلب مرتبط: ۷ تکنیک حیاتی بهینه سازی سایت در گوگل

7. استفاده از پودر سوخاری

یکی از تکنیک های موثر در جلب رضایت کاربران سایت تحت عنوان «پودر سوخاری» شناخته می شود. به بیانی ساده، این تکنیک به کاربران فرصت بازگشت به صفحه دسته بندی موضوعات سایت در هر زمانی را می دهد. این نکته در زمینه بهینه سازی رابط کاربری سایت مان بیشترین اهمیت را دارد. در بسیاری از مواقع کاربران به هنگام مطالعه یک مطلب نیازمند مراجعه به صفحه مربوط به دسته بندی موضوعی دیگر هستند. اگر در چنین شرایطی امکان جا به جایی سریع برای کاربران مهیا نباشد، تجربه بدی برای آنها رقم خواهد خورد. طراح تبلیغاتی شما در اینجا به دو صورت می تواند تاثیرگذار ظاهر شود. در وهله نخست باید شما و طراح تبلیغات تان با طراح سایت صحبت کنید. در این گفت وگو افزودن ویجت یا کادر مخصوص دسته بندی موضوعات سایت مد نظر قرار می گیرد. در وهله دوم، طراح تبلیغات باید مطالب مرتبط را در ذیل مطلب اصلی لینک کند. این بخش دقیقا همان موضوعی است که تحت عنوان «اهمیت استفاده از لینک های داخلی» مورد بررسی قرار دادیم.

نکته مهم دیگر در این بخش افزودن هشتگ های مناسب به هر صفحه است. در دنیای امروز بخش زیادی از جست وجوهای کاربران با استفاده از هشتگ ها صورت می گیرد. به همین خاطر برندها و سایت های مختلف به سراغ استفاده از این سرویس رفته اند. شیوه ساخت هشتگ بسیار راحت است. فقط باید یک # را پیش از کلمه موردنظرمان قرار دهیم.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

میان الگوهای مکان محور، دسته محور و ساختارمحور برای ساخت دسته بندی باید دست به انتخاب زد. الگوی مکان محور براساس موقعیت مکانی کاربر مطالب مرتبط با محل اقامتش را به وی توصیه می کند. این نوع دسته بندی بیشتر به درد سایت های معرفی مکان های توریستی یا رستوران ها می خورد. الگوی دسته محور براساس هماهنگی و شباهت ماهیت موضوعات مختلف مقالات آنها را در گروه های جداگانه قرار می دهد. رایج ترین شکل دسته بندی مطالب یک سایت همین مورد است. الگوی آخر نیز که تحت عنوان ساختار محور مطرح است، مبتنی بر دسته بندی مطالب براساس ساختار مطلب و سایت مان است.

8. نگارش توضیحات متا

اتکا بر روی نگارش چند جمله مرتبط با ماهیت مقاله مان در ابتدای متن به هیچ وجه برای دسترسی ساده کاربران به محتوای سایت مان کافی نیست. اجازه دهید در اینجا مثال واضحی بزنم. صفحه جست وجوی گوگل را در نظر بگیرید. لینک مطالب پیدا شده در صفحه گوگل معمولا دارای چند خط از جملات ابتدایی مطالب هر سایت است. بسیاری از کارشناس ها نگارش چند خط ابتدایی به صورت جذاب را برای دیده شدن مطالب مان کافی می دانند. با این حال در عمل چنین استراتژی به هیچ وجه تاثیرگذار نیست. راهکار جایگزین استفاده از توضیحات متاست. این توضیحات به صورت کوتاه در کنار بخش مطالب سایت ما در موتورهای جست وجوگر ظاهر می شود. به این ترتیب مخاطب به جای مطالعه چند خط ابتدایی به توضیحات موردنظر ما توجه خواهد کرد. مزیت اصلی چنین شیوه ای عدم ضرورت شروع مطلب مان با عبارت هایی کلیشه ای و از پیش تعیین شده است.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

خوشبختانه، هر طراح تبلیغاتی به خوبی از اهمیت مفهوم توضیحات متا آگاهی دارد. به این ترتیب آنها توانایی و مهارت لازم برای طراحی این توضیحات را نیز خواهند داشت. برخلاف بسیاری از توصیه های این مقاله، چنین بخشی اصلا توسط یک فرد عادی قابل اجرا نیست. بنابراین توصیه من استفاده از یک فرد ماهر برای طراحی توضیحات متاست. توجه داشته باشید، اگرچه هر طراح تبلیغاتی به خوبی با مفهوم توضیحات متا آشنایی دارد، اما به عنوان مدیر یک سایت حتما باید از وی اجرای چنین طرحی را بخواهیم.

9. ضرورت توجه به پلاگ های اجتماعی

سیگنال های مرتبط با شبکه های اجتماعی نیز در زمینه دسته بندی سایت ها نقش مهمی دارند. طراح تبلیغات شما توانایی ارائه توصیه های مناسب و کمک به راه اندازی اکانت های رسمی برای شرکت و سایت تان در شبکه های اجتماعی مختلف را دارد. به این ترتیب مطالب سایت ما بازدید بیشتری دریافت خواهد کرد. به علاوه کاربران شبکه های اجتماعی در صورت علاقه به مطلبی آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. نتیجه اینکه بازدید مطالب ما از سوی کاربران به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

طراح تبلیغات بهینه سازی سایت

درست مانند بخش توضیحات متا، طراح های تبلیغات با تولید پست های مناسب برای شبکه های اجتماعی مختلف نیز آشنا هستند. توجه داشته باشید که محتوای شما در شبکه های اجتماعی نیز مانند سایت تان باید کیفیت بالایی داشته باشد. در غیر این صورت مخاطب توجه چندانی بدان معطوف نخواهد کرد. همچنین هر پلتفرم اجتماعی ویژگی های خاص خود را دارد. به این ترتیب بی توجهی به ویژگی های خاص هر شبکه اجتماعی میزان شانس موفقیت ما را کاهش می دهد. یک نکته مهم درخصوص ایجاد اکانت رسمی در شبکه های اجتماعی در آدرس سایت مان در بخش توضیحات پروفایل است. به این ترتیب کاربران امکان مراجعه مستقیم از اکانت ما به سایت رسمی را خواهند داشت.

10. چشم از رقبای تان بر ندارید

یک طراح تبلیغات مناسب نه تنها به فکر تولید محتوای باکیفیت برای سایت مان است، بلکه همیشه نحوه عملکرد رقبا را نیز تحت نظر دارد. بحث پیگیری نحوه عملکرد رقبا فقط شامل بررسی مطالب آنها نیست. در حقیقت ما باید موضوعات، شیوه بیان و نحوه تعامل آنها با کاربران را نیز مد نظر قرار دهیم. در غیر این صورت بررسی های ما نتیجه خاصی برای سایت پدید نمی آورد.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

فکر می کنم پرداخت دستمزدی بیشتر به طراح تبلیغات مان به منظور بررسی و تحلیل نحوه عملکرد رقبا ایده مناسبی باشد. در هر صورت طراح مورد نظر برای کار بیشتر بدون دستمزد اضافه انگیزه چندانی نخواهد داشت. به علاوه بحث تحلیل عملکرد رقبا کار جانبی نیست که در ذیل فعالیت های روزانه کارمندان جای گیرد. به همین دلیل پرداخت هزینه بیشتر اقدامی کاملا ضروری به نظر می رسد. البته به عنوان مدیر سایت باید زمینه های اصلی تحلیل را مشخص کنید. به عنوان مثال اگر قصد شما داشتن شرکت و سایتی جدی است، تحلیل و اقتباس از ایده های طنز رقبا اصلا مناسب نخواهد بود. در عوض با تعریف محدوده نظارت بر عملکرد رقبا فقط ایده های مناسب را بررسی و اخذ خواهید کرد.

11. ارزیابی رتبه سایت مان

شاید شما به عنوان صاحب سایت علاقه زیادی به بررسی رتبه کلی سایت و هر کدام از مقالات تان داشته باشید. با این حال کاربرد اصلی ارزیابی رتبه فقط از سوی یک طراح تبلیغاتی یا کارشناس امور بازاریابی به درد بهبود استراتژی سایت مان خواهد خورد. اگر فرصت بررسی این موضوع را به طراح تبلیغات سایت تان بدهید، نتیجه کار گردآوری اطلاعات مهم برای بهبود روند فعالیت شرکت است. مزیت اصلی ارزیابی رتبه سایت و مطالب مان امکان یافتن مطالب مورد علاقه مخاطب است. به این ترتیب مطالبی که در رتبه های بالا دسته بندی شده اند، بیش از سایرین مورد علاقه و پسند کاربران هستند.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

به منظور آگاهی از رتبه سایت مان استفاده از ابزارهایی نظیر Moz ضروری است. این ابزار اطلاعات جانبی بسیار کاربردی در مورد جایگاه فعلی سایت و همچنین آمار دقیق مطالب محتوای مان ارائه می کند. اگر به دنبال ابزاری با رابط کاربری حرفه ای تر هستید، توصیه من به شما استفاده از ابزار SEMRush است. این ابزار دقیقا برای افراد حرفه ای طراحی شده است. بنابراین اگر مهارت زیادی در این حوزه ندارید، پیشنهاد می کنم به سراغ چنین ابزار حرفه ای نروید.

12. استخدام نیروی کمکی اضافی

اجازه دهید مستقیم با یک واقعیت اساسی رو به رو شویم، یک فرد توانایی انجام تمام امور مربوط به بهینه سازی موتورهای جست وجو را ندارد. به همین خاطر یک طراح تبلیغات فرصت و توان کافی برای یافتن کلیدواژه ها، نگارش مطلب، بررسی وضعیت سایت تان، بررسی و بهبود سرعت سایت و همچنین تحلیل عملکرد رقبای تان را ندارد. اگر برای لحظه ای خود را جای طراح تبلیغات مان بگذاریم، به سختی بیش از اندازه این کار پی خواهیم برد. بی تردید چنین کاری نیازمند حداقل یک تیم است. به این ترتیب به عنوان توصیه پایانی ضرورت استخدام نیروی کمکی را در نظر داشته باشید.

مطلب مرتبط: برندینگ یا برند سازی دقیقا به چه معناست؟

چگونه این کار را انجام دهیم؟

شاید شما خوش شانس باشید و طراح تبلیغاتی را پیدا کنید که فرصت کافی برای انجام تمام کارهای مورد نیاز شرکت و سایت تان را داشته باشد. با این حال به موازات توسعه شرکت و سایت تان در نهایت مدیریت همه امور از دست یک فرد خارج خواهد شد و به همین دلیل اگرچه در ابتدا امکان اتکا بر یک طراح تبلیغات وجود دارد، اما در ادامه باید افراد تازه ای را به تیم تان اضافه کنید. کلید موفقیت در اینجا هماهنگی و مشورت با طراح تبلیغات تان است. بی شک وی زمان استخدام نیروی جدید و همچنین مهارت های لازم را به خوبی می داند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی