مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته در گلستان


تاریخ ارسال :

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته در گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان



مراسم گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته  این شرکت برگزار شد در این مراسم که به منظور تجلیل از 3 جانباز شاغل و بازنشسته برگزار شد،مهندس حسام سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان، ضمن تبریک به جانباران و پاسداران عزیز ،اعیاد شعبانیه را تبریک عرض نموده و همچنین با اشاره به  تبریک روز جهانی کارگر،  به کارکنانی که با عرق جبین برای خدمت به جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) به معنای واقعی کلمه از ارزش های انسانی و اسلامی پاسداری نمود ،امر به معروف و نهی از منکر جان کلام حسین بن علی(ع) است و جان خود،خانواده و اصحاب خود را در مسیر این ارزش ها و پاسداری از ارزش ها داده است.

به گفته وی به خاطر حرکت تاریخی امام حسین(ع) شیعه زنده است و ارزش های اسلامی زنده اند و ایثار،امانتداری،راستی و درستی ارزش هایی هستند که از نگاه امام حسین(ع) ارزش فدا کردن جان ،خانواده و اصحاب را دارند.

وی تاکید کرد:ظهور و حفظ ارزش های اسلامي و مثبت انسانی  در جامعه بسيار مهم است،به همین دلیل ایجاب می کند انسان حتي جان خود را برای حفظ این ارزش ها فدا کند و جنس پاسدار و جانباز نیز ارزشی است و هویت ارزشی دارد.

 همچنین سرپرست شرکت اظهار امیداواری کرد: که انشاء الله  خدمات ارزشمند شما جانبازان مورد قبول در گاه حق تعالی واقع و ره توشه ای برای عالم قیامت محسوب گردد.در خاتمه به پاس گرامیداشت این روز و ارج نهادن از جانبازان ، لوح یاد بودی از طرف سرپرست شركت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان به این عزیزان اهداء گردید.