از مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان تجلیل شد.


تاریخ ارسال :

۳ بهمن ۱۳۹۵

از مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان؛



علی اصغر طهماسبی در همایش تجلیل از فعالان این عرصه در استان، با اشاره به این که پدافند غیرعامل را باید مردمی کنیم، چرا که  پدافند غیر عامل موجب تسهیل در اداره امور کشور، ایمن سازی و کاهش آسیب ها می شود، تصریح کرد: باید با شناخت و اطلاع رسانی، مقولات پدافند غیر عامل را مردمی کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان این که با آگاهی و شناخت می توانیم پدافند غیرعامل را با هدف جلوگیری از خسارت های احتمالی  اجرایی کنیم، تصریح کرد: امروز تمام طرح های عمرانی استان با ماهیت پدافند غیر عامل اجرایی می شوند.

در ادامه گفت: بسیاری از مشکلات باید با مدیریت و توجه به اقدامات پیشگیرانه حل و فصل شود و این موضوع در استان گلستان که با حوادث طبیعی زیادی مواجه می شود، بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

 و اظهار داشت: که امنیت ملی، حفط تمامیت ارضی، مساله زیستی، سایبری، امنیت غذایی، حوزه اجتماعی و دیپلماتیک از رویکردهای مهم پدافند غیر عامل است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید به مقوله پدافند غیر عامل توجه بیشتری در استان داشته باشند.

 وی تاکید کرد:هنوز ضرورت مساله مهمی چون پدافند غیرعامل در جامعه آنگونه که باید جا نیفتاده و برای عملی کردن این مهم شبکه رابطین پدافند غیر عامل با هدف ارتباط مستمر دستگاههای اجرایی بایکدیگر و با مردم در حال گسترش می باشد.  در این عرصه برای فعال تر شدن شبکه رابطین ، دوره های آموزشی مختلف برگزار خواهد شد.

در این مراسم قاسم  غریب آبادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیر عامل استان ارائه نمود .

در خاتمه مراسم از مدیران کل دستگاه های اجرایی برتر در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل شد. که در این راستا از جناب آقای مهندس ضیائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان نیز، به ویژه در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته پدافند غیر عامل با اهداء لوح یاد بود تقدیر و تشکر بعمل آمد.