برگزاری دوره های آموزشی متنوع مرتبط با نهاده های كشاورزی در همدان


تاریخ ارسال :

۱ شهريور ۱۳۹۵

برگزاری دوره های آموزشی متنوع مرتبط با نهاده های كشاورزی در همدان

به گزارش روابط عمومی شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان همدان؛



  دوره آموزشی آشنائی با ارقام جدید بذور دانه های روغنی در محل سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان با حضور مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها ، معاونین ، رؤسای تولیدات گیاهی ، زراعت و ترویج ، مسئولین مراکز جهاد کشاورزی ، کارشناسان و کارگزاران و عاملین برگزار گردید .

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی ، آقای مهندس فضلی مدیر محترم  شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان ضمن خیر مقدم به حضار نسبت به تبیین سیاست های کلی شرکت و نیز اقدامات و خدمات قابل ارائه از طرف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خصوصاً توسعه و ترویج کشت دانه های روغنی و لزوم استفاده از بذور هیبرید کلزا در جهت رسیدن به این هدف و تأمین تمامی نهاده های مورد نیاز کشاورزان و بهره برداران به ایراد سخن پرداختند .

در ادامه این دوره آقای دکتر یزدان دوست ، استاد توانمند ، نسبت به ارائه مطالبی درخصوص بذور هیبرید در جهت آشنائی حاضرین با این بذور و مباحث مختلف کاشت ، داشت و برداشت پرداختند و مطالب ارزشمندی را در جهت تقویت بنیه علمی مدعوین و تسهیل در توسعه کشت دانه های روغنی بیان داشتند.     
 

ضمناً در مراحل جداگانه ای دوره آموزشی این مدیریت با موضوع بازرگانی و روش های بازاریابی با حضور دکتر سیدان با حضور کارگزاران و عاملین توزیع نهاده های کشاورزی و دوره آموزشی با موضوع کاربرد روش های مصرف کودهای ریزمغذی و گوگرددار، با حضور مسئولین مراکز جهاد کشاورزی ، کارشناسان ،  کارگزاران و عاملین توزیع نهاده های کشاورزی برگزار گردید .   
 آقای مهندس بحیرایی ، معاون فنی و بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان در رابطه با ضرورت آموزش درخصوص کاربرد و مصرف انواع نهاده های مورد نیاز در امر تولید از جمله کودهای ریزمغذی و گوگرد دار مباحثی را مطرح نمودند .

در ادامه آقای دکتر مطلبی فرد پیرامون دوره آموزشی و نقش و اهمیت تغذیه در امر تولید خصوصاً نقش کودهای ریزمغذی و همچنین کودهای گوگرددار مباحث مهمی را مطرح نموده و پس از پایان دوره به سوالات مطرح شده در خصوص موضوع پاسخ های لازم ارائه گردید.