متن سخنرانی دکتر مهاجر ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در مراسم جشن شکرگزاری کشاورزی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی


تاریخ ارسال :

۱۲ بهمن ۱۳۹۷

متن  سخنرانی  دکتر مهاجر  ریاست محترم  سازمان  جهاد  کشاورزی  استان  گلستان  در مراسم جشن شکرگزاری کشاورزی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان،

مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد خودباوری ملت ایران در همه ی عرصه ها از جمله کار و تلاش و امنیت غذایی هستیم تا بتوانیم اهداف و آرمانهای کشور عزیزمان را برآورده کنیم و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از زحمات و تلاش دست اندرکاران بخش کشاورزی را در استان ارج بنهیم.

وی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که امروز با تلاش و همت تولیدکنندگان خستگی ناپذیر نیاز به قدرت طلبان زورگو و کشور های استعمارگر نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه ی سخنانش ضمن مقایسه ی تولیدات بخش کشاورزی استان در سال ۵۷ با امروز گفت: براساس آمارنامه ی بخش کشاورزی در سال ۵۷ میزان تولیدات بخش کشاورزی در استان ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن بود که این رقم در سال ۹۶ به 4 میلیون و980 هزار تن رسیده است .

وی افزود: یقین داریم این دستاورد با عنایت خداوند و زحمات و تلاش شبانه روزی کشاورزان و دست اندرکاران و با همدلی و هماهنگی این عزیزان امکان پذیر شد.

مهاجر در خصوص حفظ ذخایر، کانال های آبیاری و انتقال آب و تسطیح اراضی سخن گفت و با اشاره به سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهور و هیات دولت افزود: تعهد داده ایم طی دو سال آینده ۵۷۰ آب بندان با ۸ هزار هکتار زیر بنا را لایروبی و مرمت کنیم که عملیات اجرایی آن را آغاز کردیم.