بازدید مدیرعامل محترم شرکت از استان آذربايجان شرقی


تاریخ ارسال :

۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

بازدید مدیرعامل محترم شرکت از استان آذربايجان شرقی

.



برنامه های اجرا شده :

*ملاقات حضوری با معاون استاندار و رئیس برنامه و بودجه جناب آقای دكتر بهبودی

* جلسه با ریاست محترم سازمان

* جلسه تکریم و معارفه مدیران شرکت درسازمان جهاد کشاورزی

* نشست با کارگزاران برتر توزیع نهاده های کشاورزی استان

* ملاقات صمیمی با همکاران شرکت در استان

* بازدید از ساختمان اداری ، مهمانسراها وسالن ورزشی

* بازدید از انبارهای کود وسم

 

*ملاقات حضوری با معاون استاندار و رئیس برنامه و بودجه جناب آقای مهندس بهبودی

جناب آقای سیف عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شركت در بدو ورود به استان آذربایجانشرقی در ساختمان شماره 2 استانداری با جناب آقای دكتر بهبودی معاون محترم استاندار و رئیس برنامه و بودجه دیدار و در مورد مسائل و مشكلات بخش كشاورزی گفتگو كردند.

 

* جلسه با ریاست محترم سازمان

در پی سفر مدیر عامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، جلسه ای به  مناسبت تكریم و معارفه مدیران با حضور ریاست محترم  و معاونین ومدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان و مسئولین واحدهای شرکت های خدمات  حمایتی   برگزار گردید بعد از تلاوت آیاتی چند از كلام ا... مجید ، ریاست محترم سازمان جهاد كشاورزی ضمن عرض خیر مقدم به جناب آقای سیف عضو محترم هئیت مدیره و مدیر عامل شركت، بیاناتی در خصوص جایگاه و نقش كارگزاران در توزیع نهاده های كشاورزی در جهت خدمات رسانی به کشاورزان و بهره برداران  ایراد نمودند 

سپس جناب آقای سیف عضو محترم هیئت مدیره و مدیر عامل شركت ضمن  تقدیر و تشكر از حاضرین  درجلسه در خصوص  رویكرد ها و سیاست های جدید شركت  در زمینه تامین و توزیع مطلوب با تاکید برپنج مولفه ( با كیفیت ، به موقع ، كافی ،كم هزینه وبصورت  سهل و آسان ) و متنوع سازی کود های شیمیایی و آلی ومنوفسفات  و... پرداختند . ایشان مهمترین فعالیت های هیئت مدیره را « مهیا و آماده سازی شركت جهت واگذاری به بخش خصوصی و حفظ ماموریت های شركت » بیان كردند و نگرش گذشته و آینده را نسبت به تعریف خصوصی سازی مورد بررسی قرار دادند و در این رابطه به تحلیل و بررسی بنگاه های  برتر كشورهای هندوستان ، استرالیا ، تركیه ، آمریكای شمالی و چند كشور دیگر و مطالعات تطبیقی آنها در قالب پاورپوینت اشاره كردند .

ایشان تامین امنیت غذایی ، اصلاح ساختار بخش كشاورزی ، توسعه پایدار كشاورزی ، تربیت و حفظ و تجهیز نیروی انسانی مورد نیاز ، استفاده بهینه از آب ، استفاده  علمی و بهینه از نهاده های كشاورزی، تخصیص یارانه هدفمند به بخش كشاورزی و ارتقاء سطح درآمد و زندگی روستائیان و كشاورزان و عشایر را از سیاست های كلی نظام در افق چشم انداز دانسته و همچنین مطالبی در مورد:

-روند تغییرات ، تدارك  ، توزیع و فروش انواع كودهای شیمیایی طی سال های 1385 ـ 1393

2 -وضعیت میزان و تركیب مصرف كودهای شیمیایی طی سال های 1385 ـ 1393

3 -وضعیت قیمت كودهای شیمیایی طی سال های 1385 ـ 1393

4 -روند تغییرات قیمت فروش كود به كشاورزان

-وضعیت اعتبارات یارانه كودهای شیمیایی طی سال های 1380 الی 1393

ارائه نمودند .

جناب آقای سیف تكمیل سبدكالا و خدمات كشاورزان شامل  خدمات فنی و مشاوره ، اطلاع رسانی ، تامین و توزیع  و تحویل ، تدارك و لجستیك و آموزش را جزء اولویت ها دانسته و به بیان استراتژی های شركت ( 1 - نوآوری ، تحقیق و توسعه  2 - آموزش و ارتباط با كشاورزان ، 3 -توسعه بازار صادارتی 4 - یكپارچگی) پرداختند و ارتباط مستمر با كشاورزان ، استمرار در نوآوری و خلق ارزش برای كشاورزان و تنوع درسبد خدمات را عوامل كلیدی موفقیت شركت بیان كردند .

ايشان در پایان سخنان خود ضمن اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله آقای مهندس اسفندیار ابوالحسن زاده مدیر سابق استان قدردانی و طی حكمی آقای مهندس جمشید باقریان را به سمت سرپرست شركت خدمات حمایتی كشاورزی استان آذربایجان شرقی منصوب نمودند.

سپس آقای  اسفندیار ابوالحسن زاده ضمن عرض خیر مقدم و تشكر از تلاش ها و رهنمودهای جناب آقای  سیف ، به  فراز و نشیب ها و عملکرد های دوران تصدی خود اشاره و از همدلی و وحدت  همکاران شركت خدمات حمایتی تقدیر و تشكر و طلب حلالیت نمودند سپس جناب آقای مهندس جمشید باقریان به عنوان سرپرست جدید شرکت خدمات حمایتی استان  از حسن اعتماد مدیرعامل محترم شرکت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی  تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری نمودند با یاری خداوند متعال و کمک و همراهی همکاران ستادی و استانی و با هماهنگی و تعامل با دستگاه های  ذیربط و با تلاش و کوشش و بهره گیـری از امکانات و ظرفیت های موجود در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های سازمانی كه همانا  تامین ، تدارک و توزیع نهاده های مطلوب و باکیفیت است ، در خدمت رسانی به کشاورزان مثمر ثمر واقع شویم ایشان با اشاره به رویکرد و سیاست های جدید شرکت درزمینه های مختلف  که همواره مورد تاکید مدیر عامل محترم و اعضای هیئت مدیره میباشد ، ابراز امیدواری کرد با رهنمودهای ریاسـت محترم سازمان و مدیرعامل محترم شرکت در اجرای این سیاست ها بیش از پیش قدم های موثری برداریم . در خاتمه آقای باقریان از طرف خود و همکاران شرکت از خدمات و زحمات جناب آقای مهندس ابوالحسن زاده درطول خدمتشان در شرکت تقدیر و تشکر نموده ند .

 

* نشست مدیر عامل محترم شركت با کارگزاران برتر استان

 با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده نشست کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی استان با حضور جناب آقای  سیف عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل، و جناب آقای افچنگی مسئول محترم  امور استان های شرکت تشکیل گردید و چند تن از حاضرین در زمینه مسائل و مشکلات مربوط به توزیع نهاده های کشاورزی،  نقطه نظرات خودرا به شرح ذیل بیان نمودند.

 

* ملاقات با همکاران شرکت در استان:

 مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای سیف در فضای دوستانه از نزدیک با همکاران آشنا شدند و  مسئولین واحدها گزارش مختصری از عملكرد واحد خود را ارائه نمودند.

 

بیانات آقای مهندس سیف در جمع همكاران:

مدیر عامل محترم بیانات خود را با خواندن آیه ای  مباركه در مورد معرفت انسانها  آغاز نموده و فرمودند  انسان واقعی آن است که معرفت داشته و قدر و منزلت خود را بداند و خود را  ارزان نفروخته و به كارها از دید مثبت نگاه كنیم كه اجر آن با خداست.

ایشان در ادامه به موارد مهمی از جمله :

-1اولویت دادن به آموزش همكاران

2-مطالعه كنید و بروز باشید ز یرا ما سرباز نمی خواهیم بلكه سردار می خواهیم.

-3انگیزه كاری خود را بالا ببرید

4-در آموزش به همكاران ، كارگزاران و كشاورزان تلاش هرچه بيشتر كنید

-5فروش كودهای غیر تكلیفی را در اولویت كارهای خود قرار دهید.

 

*بازدید از مجتمع انبار کود وسم :

مدیرعامل محترم شرکت  به همراه جناب آقای  افچنگی مسئول محترم امور استانهای شركت ضمن بازدید از مجتمع انبار سی هزارتنی کود و سم که مشتمل بر دو باب انبار به ظرفیت اسمی 30 هزار تنی می باشد از  محمولات ذخیره شده در آن و وضعیت عمومی انبارها از نزدیک بازدید  نمودند و با همکاران شاغل در انبار سی هزارتنی کود و سم دیدار داشتند و مسئول مجتمع گزارشی از وضعیت و میزان محمولات ذخیره شده و تجهیزات و تاسیسات و همچنین ابنیه و نیز مسائل ، مشکلات پرسنلی کارکنان انبار شاغل در انبار ارائه نمود .

مدیر عامل محترم پس از بازدید انبار دستور پیگیری های لازم را صادر فرمودند.