برگزاری اولين جلسه شورای اداری و هماهنگی در سال1395 در ايلام


تاریخ ارسال :

۱۶ فروردين ۱۳۹۵

برگزاری اولين جلسه شورای اداری و هماهنگی در سال1395 در ايلام

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان ايلام:



اولین جلسه شورای اداری وهماهنگی با حضور مدیر محترم و مسئولین واحد رأس ساعت 9 صبح روز شنبه تاریخ 95/1/14 در محل دفتر مدیریت برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مدیرشعبه  با تبريك سال نو و ايام ولادت دخت نبي مكرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ، نوروز را  موسم تحول، نوسازي و جهت گيري به سوي تعالي و پيشرفت دانست.

در ادامه با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب  امسال را سال اقتصاد مقاومتي ،اقدام وعمل نامگذاري كرده اند با اشاره به ابلاغ سياستهاي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و استقبال دولت تدبیر و امید از این مقوله افزود: تاكيد معظم له بر موضوع اقتصاد مقاومتي  نشان دهنده ضرورت تحول در اقتصاد و افزایش تولید در کشور مي باشد. وي يكي از زير بخش های اصلی در اقتصاد تولید را  بحث تولید محصولات کشاورزی دانست که از الزامات آن تامین نهاده های تولید می باشد،که از اولویت‌های شرکت در سال 95 جهت تامین، تدارک، توزیع و تحویل نهاده‌های کشاورزی بوده و از همه همکاران انتظار میرود در این مسیر گام بردارند.

در این راستا به ارزیابی عملکرد سال گذشته پرداخته و پس از بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها ، برنامه های پیش روی شرکت در سال جدید را تشریح نمود.

و توصیه های در مورد روند پیگیری امور از جمله ( تجدید مناقصه حمل و نقل؛  پیگیری مجوز فعالیت بذر؛ موجودی برداری انبارهای کارگزاران و تاکید به رعایت و انضباط کاری و حضور و غیاب همکاران) به مسئولین مربوطه داشته اند , در پایان از زحمات همه پرسنل و مسئولین در طول یکسال گذشته تقدیر و تشکر نمودند .شایان ذکر است در ادامه هریک از اعضاء مطالبی را جهت بهبود و تسریع در امور بیان نمودند.

در پایان جلسه با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد پایان پذیرفت.