اقدامات مدیران مالی آئینه فعالیتهای سازمان است


تاریخ ارسال :

۲۲ آبان ۱۳۹۷

اقدامات مدیران مالی آئینه فعالیتهای سازمان است
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،
امروز در مراسم افتتاحیه گردهمائی آموزشی مسئولین مالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ستاد و استانها که در شهر بندرانزلی برگزار میگردد کلیه برنامه های جاری شرکت در حوزه مالی نظیر چرخه مالی تامین و تدارک نهاده ها، موجودی انبارها، صرفه جوئی، نظارت بر هزینه منابع مالی، مستندسازی اموال شرکت، اخذ ضمانتنامه ها در خریدهای کالا و خدمات شرکت، گزارش تفریق بودجه و موضوعات دیگر طبق برنامه مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت و در مورد موضوعاتی که مورد ابهام و سوال برخی مدیران مالی شرکت در استانها است، آموزشهای لازم ارائه خواهد شد.
 
در سخنرانی آغازین این گردهمائی مهندس منصوری ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مالی، به ضرورت تسهیل روند عادی فعالیت های بازرگانی و فنی شرکت اشاره کردند. «ما در کنار انجام وظیفه قانونی خود باید با استفاده از ظرفیتهای  قانونی بنحوی انعطاف پذیر باشیم که روند فعالیتهای شرکت را تسهیل و حتی روان تر کنیم. رمز اینکار آموزش و یادگیری مدام است که خوشبختانه به شیوه های گوناگون ابزار آن فراهم است.»
ایشان با اعلام رضایت کلیه نهادهای نظارتی از روند فعالیتهای شرکت و سلامت و کیفیت گزارشهای مالی آن، شرکت را بعنوان مجموعه ای اثرگذار در چرخه امنیت غذائی کشور، مورد قبول مدیران عالی کشور دانستند.
این گردهمائی طی روزهای چهارشنبه (امروز) و فردا پنجشنبه به کار خود ادامه داده و براساس برنامه ارائه شده مدیران و مسئولین مالی شرکت در ستاد و استانها به بحث و بررسی مباحث مالی و آموزشی خواهند پرداخت.