برند شركت خدمات حمايتی كشاورزی اعتبار نهاده ها


تاریخ ارسال :

۲۶ دي ۱۳۹۴

برند شركت خدمات حمايتی كشاورزی اعتبار نهاده ها
جناب آقاي مهندس عباس كشاورز، معاون محترم وزير جهاد كشاورزی در امور زراعت، در گردهمايی مديران شركت خدمات حمايتی كشاورزی، گفت:

برند شرکت خدمات حمایتی برای کشاورزان عزیز بسیار معتبر است . در حالی که چگونگی روند مسائل کشاورزی یک موضوع آنی و مقطعی نمي باشد ، وضعیت کشاورزی کشور خوب نیست، تغییرات اساسی در این حوزه ضروری و کیفیت از نظر منافع کشاورز و حفظ محیط زیست هر دو از موارد حاکمیتی است و دولت نسبت به اینها بی تفاوت نبوده و توجه خاصی دارد.

مهندس کشاورز در ادامه گفت :

در هیچ کجای دنیا دولت بنگاه داری نمی کند . ما نمی خواهیم مدل اروپا را ملاک قرار دهیم ولی در تمام دنیا مرتب ساختارهای کشاورزی را اصلاح می کنند و ارتقاء می دهند، فرآیند تغییر و اصلاح، یکی از ضرورتهای اجتناب ناپذیر است. بهتر است بجای نگرانی، این امر را مدیریت نماییم.

ایشان در ادامه فرمودند: امروز کشاورزی در ایران با چالش هایی مواجه است که از آن جمله، چالش آب است ، کشاورزی باید با در نظر گرفتن کمبود آب مدیریت شود و همه عوامل تولید از جمله نهاده ها در مديريت كمبود آب دخیل هستند.

چالش بعدی ناپایداری و ضعف اقتصادی بسیاری از کشاورزان است. در عین حال ما نیازمند استفاده از تمام تکنولوژی های کارآمد دنیا هستیم بشرط اینکه این تکنولوژیها بومی سازی گردد.