بازدید از کارخانجات تولید کننده کودهای شیمیایی، استان تهران


تاریخ ارسال :

۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷

بازدید از کارخانجات تولید کننده کودهای شیمیایی، استان تهران

مدیرشرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران به همراه جمعی از کارگزاران و کارشناسان ، در ادامه سلسله بازدید از کارخانجات تولیدکننده کودهای شیمیایی طرف قرارداد شرکت ، از کارخانجات آوان شیمی سینکو و میهن زاج بازدید کردند.

 



در این بازدید ( روز شنبه مورخ 97/02/16) از بخشهای مختلف خط تولیدی این واحدها  و آشنایی با نحوه تولید کودهای (سوپرفسفات تریپل و سولفات پتاسیم گرانوله و پودری و ...) توضیحاتی توسط مدیران شرکتهای تولیدکننده کود ارائه گردید .

مهندس راه انجام در جریان بازدید از این واحدهای تولیدی با اشاره به اهمیت مصرف کودهای کشاورزی اظهار داشت : در یکسال گذشته شاهد رشد و توسعه تولید کودهای با کیفیت در داخل کشور بوده ایم ، که بر عهده تولیدکنندگان داخلی بوده است.

وی تولید با کیفیت را عامل موفقیت برای تولید محصول کشاورزی خوب و سالم عنوان کرد و افزود : رعایت استاندارد ، اصل و پایه تولید است که باعث رشد کشاورزی می­شود و گرایش به سمت خرید این نوع کودها توسط کشاورزان در کشور میتواند  به توسعه استان در تولید محصولات کشاورزی کمک کند .  و همچنین از کارشناسان شرکت خواستار شد تا به مسائل فنی توجه بیشتری نمایند و کشاورزان را به اهمیت مصرف این نوع کودها آشنا کنند . و بیان داشت : تمام تلاش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.