شركت مديرعامل شركت خدمات حمايتي كشاورزي در همايش برنامه ريزي كشت پاييزه در استان فارس


تاریخ ارسال :

۱۲ مهر ۱۳۹۴

شركت مديرعامل شركت خدمات حمايتي كشاورزي در همايش برنامه ريزي كشت پاييزه در استان فارس
يزدان سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به منظور شرکت در همایش برنامه ریزی کشت پاییزه در استان فارس حضور یافتند.

     يزدان سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به منظور شرکت در همایش برنامه ریزی کشت پاییزه در استان فارس حضور یافتند. ایشان قبل از شروع همایش از انبارهای سازمانی ، امانی و استیجاری استان (انبارهای قدس ، کود و سم ، بذر و آزمایش) و کارخانه بوجاری بازدید نموده ، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود قرار گرفته و رهنمودهای لازم را در این خصوص ارائه نمودند.

    ایشان پس از بازدید انبارها ، ضمن حضور در محل برپایی همایش برنامه ریزی کشت پاییزه که به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس برگزار گردیده بود ، از 55 غرفه نمایشگاه جانبی همایش بازدید نمودند. غرفه های حاضر در نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را در زمینه نهاده های کشاورزی در معرض دید کشاورزان ، بهره برداران و کارشناسان ذیربط قرار داده بودند که مدیرعامل محترم از تمامی غرفه ها بازدید و با مسئولین مربوطه صحبت و راهکارهای لازم را به ایشان ارائه نمودند.   مدیرعامل محترم شرکت همچنین دقایقی در کارگاه آموزشی مکانیزاسیون کشاورزی که در حال برگزاری بود ، حضور یافته و در جریان برگزاری کارگاههای آموزشی قرار گرفتند.

    ایشان سپس در مراسم اختتامیه همایش شرکت نمودند و ضمن ارائه آمار مصرف نهاده های کشاورزی در کشور و مقایسه آن با سایر کشورهای جهان ، برنامه مدون شرکت را برای تکمیل زنجیره تامین نهاده های کشاورزی برای حضار ، تشریح نمودند. در پایان مراسم به صاحبان غرفه در همایش لوح یادبود توسط مدیرعامل محترم شرکت اهدا گردید.

    آقای دکتر سیف پس از اتمام مراسم پیش بینی شده در همایش ، در جلسه ای با حضور ریاست و معاونین سازمان جهاد کشاورزی در محل مهمانسرای شرکت ، حضور یافتند. در این جلسه در خصوص تامین نهاده های کشاورزی و سیاست های آتی شرکت در این رابطه ، بحث و  تبادل نظر صورت پذیرفت.