به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت بازاریابی و فروش
محمدمهدی سعیدی مدیر بازاریابی و فروش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: برگزاری همایش های بازاریابی کود در استانها می تواند زمینه ساز قرارداد تجاری، جذب سرمایه گذاری و توسعه همکاریها در صنعت کشاورزی و کودسازی شود و همین امر به شرکتهای تولید کننده انگیزه می دهد تا با ارائه محصولات با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر در بازار رقابت کنند و استانداردهای صنعت را ارتقا دهند. ایشان افزود شرکت های تولید کننده داخلی با فضایی که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار آنها می گذارد می توانند رقابتی سالم را در جهت پیشبرد اهداف خودکفایی کودهای با کیفیت و با استاندارد را بردارند.