جلسه "طرح ارزیابی اثرات مواد کودی بر عملکرد کمی و کیفی مزارع گندم"


تاریخ ارسال :

۱ مهر ۱۳۹۸

جلسه "طرح ارزیابی اثرات مواد کودی بر عملکرد کمی و کیفی مزارع گندم"

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی 

 



امروز با حضور آقای مهندس شمس الله ملازاده، عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، مدیران معاونت، مدیران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و مدیران زراعت در سازمانهای جهاد کشاورزی 11 استان کشور، طرح ارزیابی اثرات مواد کودی بر عملکرد کمی و کیفی مزارع گندم مورد بررسی اعضا قرار گرفته، و رویه اجرائی آن به بحث و گفتگو گذاشته شد. در این جلسه اقای مهندس مسعودی فر مدیر فنی و بهبود کیفیت بذر و نهال با ارائه گردش کار و نحوه اجرای طرح، لیست شرکتهایی حاضر در پایلوتهای زراعی هر استان را اعلام نمودند. در ادامه جلسه آقای مهندس ملازاده به تشریح دستاوردها و مزایای اجرای طرح پرداخته و از مدیران شرکت در استانها و مدیران زراعتا سازمانهای جهاد کشاورزی خواستند تا با توجه به تاکیدات وزارت متبوع، به اجرای این طرح نگاه جدی داشته باشند.

مدیران عامل و نمایندگان 16 شرکت بزرگ و معتبر تولیدکننده کودهای کشاورزی در این جلسه حضور یافتند. این شرکتها برای حضور در دوره اول اجرای این طرح پیشقدم شده و در پایلوتهایی که در این خصوص در استانهای کشور برگزار میشود، شرکت خواهند داشت.

ضمنا شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای جلب همکاری شرکتهای داخلی تولیدکننده کودهای کشاورزی، آگهی با متن زیر در روزنامه های رسمی کشور به چاپ خواهد رساند:

در راستای اجرای وظایف محوله از سوی وزارت متبوع در نظر دارد «طرح ارزیابی اثرات مواد کودی بر عملکرد کمی و کیفی مزارع گندم» را با همکاری سازمان های جهادکشاورزی استان های کشور برگزار نماید.لذا کلیه شرکت های تولیدکننده کودهای کشاورزی داخلی که مایل به حضور در این طرح می باشند می توانند جهت اطلاع بیش تر و مذاکره در این خصوص با معاونت فنی و کنترل کیفی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی حداکثر تا تاریخ 98/7/8 تماس حاصل نمایند.

آدرس: تهران، خیابان گاندی، کوچه چهارم، پلاک 1

تلفن: 88780367-021