معرفی روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان روابط‌عمومی موثر وزارت جهاد كشاورزی در سال ۱۴۰۳


تاریخ ارسال :

۲۱ شهريور ۱۴۰۳

معرفی روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان روابط‌عمومی موثر وزارت جهاد كشاورزی در سال ۱۴۰۳

روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از سوی دکتر فاطمه زارعان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی جهادکشاورزی در حوزه تعاملات تبیینی در بستر رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوای چند رسانه‌ای به عنوان «روابط عمومی موثر» معاونت‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شركت‌های وزارت جهاد كشاورزی در سال ۱۴۰۳ انتخاب و معرفی شد.



روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بااستفاده از 44 نفر رابط روابط عمومی در کلیه مدیریت‌های اجرایی ستادی و مدیریتهای استانی شرکت، طی یکسال اخیر موفق گردید بطور متوسط روزانه 42 محتوای متنی در وبسایت شرکت، 67 محتوای ویدیویی در کانال آپارات و با تعامل پایدار و مثبت با گستره وسیعی از رسانه‌های استانی و محلی، بطور متوسط روزانه 45 محتوای بازنشر شده در رسانه‌های خبری نظیر خبرگزاری‌ها، سایت سازمان جهادکشاورزی استانها، روزنامه‌ها، مجلات و نشریات کشاورزی منتشر نماید. یکی از مهمترین دستاوردهای روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سال 1403 کسب رتبه اول در جستجوی عبارت کلیدی #توزیع_کود در موتور جستجوی گوگل، است.