.
کارگاه آموزشی مسئولین بازاریابی و باشگاه کشاورزان 22 استان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در محل سالن اجتماعات آموزشکده نهاده های کشاورزی استان گیلان تشکیل گردید .
( مشروح جلسه )
جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سپس سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید، سپس آقای دکتر محمدی مدیر شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان گيلان طی سخنانی به بیان مفاهیم اولیه بازاریابی و چشم انداز آینده را در راستای سیاستهای جدید شرکت مطالبی ارائه نمودند و اینکه با باور به باشگاه به کارتان ادامه دهید.
در ادامه خانم دکتر طهماسبی مدرس مدعو با استفاده از پاور پوینت اصول بازاریابی و رفتار با مشتریان را بانگاه علمی روز دنیا و با ارائه الگوهای رفتاری شرکتهای موفق و برندهای معروف دنیا به منظور معرفی محصول و بازاریابی موفق بیان نمودند .
و سرکار خانم رضازاده مسئول فرابری داده ها ی شركت نیز درخصوص CRM و ثبت سفارشات نهاده ها مطالبی ارائه نمودند و به سوالات مدعوین پاسخ دادند.
سپس آقای مهندس شعبانی مدیریت محترم بازاریابی و امور مشتریان شرکت به بیان اهداف شرکت و سیاستهای جدید شرکت و شرح وظایف هر کدام از نمایندگان استانها و نگاهی که مدیریت کلان شرکت به این مجموعه دارد پرداختند.
در خاتمه هر کدام از نمایندگان استانها به بیان مشکلات بازاریابی و باشگاه کشاورزان استان مربوط به خود پرداختند که اهم آنها بشرح زیر میباشد :
- خلاء آموزش تخصصی بازاریابی .
- مشکلات عدم تحقق وعده های داده شده ، مانند صدور کارت اعتباری خرید (مشکلات بانکی ... ) .
- حق عضویت باشگاه بعنوان مانع استقبال عضویت .
- ناکار آمدی سازو کارهای فعلی برای ادامه راه باشگاه کشاورزان .
- عدم تامین بودجه لازم برای آزمایشگاه خاک و آب .
- نیاز به فرهنگ سازی برای نمونه برداری خاک و آزمایش خاک که تا ساعت 16 ادامه یافت.
اين جلسه با ذكر صلوات پایان یافت .