اخبار

به‌گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

چهارمین جلسه ستاد ملی جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی با حضور نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تاریخ 07/03/1403 برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر اخوان مشاور وزیر جهادکشاورزی در امور جوانان و نخبگان ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراه، درخصوص برگزاری گردهمائی سراسری جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی که در تاریخ 20 خردادماه در تهران برگزار می‌گردد توضیحاتی ارایه کرده و از مشاورین و نمایندگان دستگاههای اجرایی خواستند در این گردهمایی مشارکت فعال داشته باشند.

سپس درخصوص برگزاری جشنواره سراسری ایده های نخبگان در بحث جهش تولید همچنین تشکیل دو کارگروه با موضوعات هوشمندسازی و توانمندسازی نخبگان، بحث و تبادل نظر انجام گردید.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین افشار مشاور دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی درخصوص تعریف فرد نخبه اظهار داشت: ابتدا باید تعریفی از فرد نخبه برای هر یک از مجموعه ها داشته باشیم. چون هر فرد ممکن است در بخش تخصصی خود به عنوان نخبه شناخته شود و در مجموعه دیگر خیر، تا در انتها به یک مدل شایستگی برسیم و براساس آن بتوانیم استعدادسنجی کنیم و برای وضع موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب، برنامه ریزی کنیم.

دکتر روستائی، دبیر ستاد جوانان و نخبگان وزارت جهاد کشاورزی نیز در ادامه جلسه ضمن تاکید بر موارد ذکرشده، از مشاورین دستگاههای اجرایی که تاکنون اقدامی درخصوص شناسائی نخبگان جوان در سازمان خود انجام نداده اند ، خواستند دراسرع وقت این مورد را پیگیری و اعلام نمایند.

اخبار برگزیده