اخبار

.

مهمترین اقدامات صورت گرفته در گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در سال 96 (21 تا 27 خرداد ) شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران

1-قراردادن عنوان ( هفته جهاد کشاورزی مبارک باد) برروی سربرگ تمامی نامه های صادره از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در طول هفته جهاد کشاورزی.

2-تهیه گزارش تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی در 4 ساله نخست دولت تدبیر و امید در استان مازندران در زمینه تأمین و توزیع انواع کودهای کشاورزی، انواع بذور زراعی ، علوفه ای و دانه های روغنی و تقدیم آن به ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی مازندران.

3-حضور مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در دیدار ریاست محترم سازمان ، معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان مازندران با استاندار معزز استان مازندران جناب آقای دکتر ربیع فلاح.

4-تهیه مقاله با عنوان ( جهاد کشاورزی ، جهاد رونق تولید و توسعه اشتغال ) و چاپ آن در نشریات استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی .

5-ارسال پیامک در دو نوبت با عناوین تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و هم چنین خلاصه عملکرد سال 95 شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران و مقایسه آن با سال 91 به کارگزاران ، کارکنان و مدیران مرتبط با بخش.

6-تهیه گزارش خبری با عنوان ( افزایش بیش از 70 درصدی تأمین و توزیع انواع نهاده های کشاورزی در استان مازندران ) به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و چاپ آن در رسانه های ارتباط جمعی استان مازندران.

7-نصب بنر با عنوان بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در سر در ورودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران.

8-اطلاع رسانی با موضوع عملکرد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در 4 ساله اخیر و درج آن در تابلو نوری نصب شده در سردر ورودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران.

9-تجلیل از همکاران پرتلاش بسیجی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران و اعطاء حکم مسئولیتی اعضای جدید شورای پایگاه مقاومت شهید چمران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با حضور جناب سرهنگ ساعی فرمانده حوزه بسیج کارمند مرکز استان مازندران ( ساری) در دومین روز از هفته جهاد کشاورزی.

10-حضور در مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت هفته جهاد کشاورزی وبزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جهادگر.


اخبار برگزیده