اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان شمالی،

روز دوشنبه تاریخ 27/3/98 و روز جهاد کشاورزی ، مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان خراسان شمالی در سال 97، با حضورآیت اله یعقوبی نماینده محترم ولی فقیه، دکتر شجاعی مقام عالی استان ، دکتر یوسفی ریاست سازمان جهاد کشاورزی، و سایر مدیران و مسئولین محترم استانی و هچنین بهره برداران بخش کشاورزی استان،برگزارشد.

در این همایش به مناسبت هفته جهادكشاورزی از77 تولیدكننده و بهره بردار استان ، شامل 4 نفر نمونه ملی در بخش تولید کنندگان  و 73 نفر نمونه استانی در بخش زراعت و باغبانی تقدیر شد. آقای مهندس محسن نظام دوست مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان شمالی نیز در این مراسم حضور یافتند.

نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه معزز شهرستان بجنورد در مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی سال1397 بیان داشتند: خداوند متوکلین را دوست دارد و مصداق توکل برخدا ،کشاورزان هستند.

استاندار معزز خراسان شمالی نیز در سخنانی ، برجایگزینی علم و تکنولوژی و فناوریهای نوین ،حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و افزایش توامان شاخص های کمی و کیفی در بخش کشاورزی تأکید نمودند.

همچنین دراین مراسم دکتر یوسفی، ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی از همه تولیدکنندگانی که با استفاده از دانش فنی اعتبار برای استان به ارمغان آورده و باعث رونق تولید شدند و همچنین از استانداری و بانکها مخصوصا بانک تخصصی کشاورزی قدردانی و تشکر نمودند.


اخبار برگزیده