اخبار

.

دوره آموزشی شركت خدمات حمايتی كشاورزی استان همدان با موضوع موضوع خاکشناسی و نحوه نمونه گیری از اراضی زراعی و باغی با حضور کارگزاران و عاملین توزیع نهاده های کشاورزی و آزمایشگاه های خاک و آب و شرکت های خدمات مشاوره ای و فنی مهندسی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان همدان برگزار گردید.      
در ابتدا برنامه آموزشی، آقای مهندس فضلی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همدان ضمن خیر مقدم به حضار در رابطه با اهداف باشگاه کشاورزان سخنانی ایراد نمودند و از کارگزاران به عنوان بازوان شرکت در جهت رسیدن به اهداف مدنظر خواستند تا به جد در برنامه های باشگاه ورود پیدا کنند تا خدمات باشگاه در جهت کشاورزی پایدار و اصولی در اختیار کشاورزان عزیز قرار گیرد . ایشان به سامانه گویای 1559 اشاره داشتند که می تواند اطلاعات مورد نیاز کشاورزان و تولیدکنندگان را در اختیار آنها قرار دهد . وی با اشاره به تفاهم صورت گرفته با آزمایشگاه های آب و خاک استان ، تعرفه در نظر گرفته شده جهت آنالیز خاک را بسیار پائین تر از قیمت واقعی عنوان کردند تا متقاضیان جهت انجام آزمایش های لازم در مضیقه نباشند و کارگزاران و مراکز خدمات کشاورزی نیز جهت انجام هر نمونه گیری خاک ، کارمزدی معادل 6 هزار تومان دریافت می نمایند.

در ادامه برنامه آموزشی جناب آقای مهندس برنائی از آزمایشگاه آب و خاک بهار  به تشریح نحوه نمونه گیری از اراضی زراعی و باغی اشاره داشته و کارگزاران را با چگونگی انجام کار آشنا نمودند .

در پایان دوره به سوالات مطرح شده در خصوص موضوع پاسخ های لازم ارائه گردید.


اخبار برگزیده