اخبار

نشست صمیمی دکتر شورج قائم مقام مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در حاشیه افتتاح باشگاه کشاورزان (( سامانه ارتباطی 1559 )) استان مازندران نشست صمیمی قائم مقام مدیرعامل با کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران در اتاق جلسات این استان برگزار شد. در ابتدای این نشست مهندس علی محسنی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران با عرض خیر مقدم به قائم مقام مدیرعامل به دلیل تشریف فرمایی ایشان به استان مازندران به عنوان نگین کشاورزی ایران و قدردانی از تلاش های ایشان در رشد و بالندگی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: بدون شک موفقیت هر مجموعه  مرهون تلاش های تک تک افراد شاغل در آن مجموعه می باشد که از این نظر کارکنان استان مازندران با تمامی تلاش مشغول انجام وظایف محموله و مرتبط با رشته شغلی خود می باشند که جای تقدیر دارد. درادامه با درخواست قائم مقام مدیرعامل هر یک از کارکنان با معرفی خود ، نوع استخدام ، رشته تحصیلی و سابقه خدمت نظرات و پیشنهادات مرتبط با حوزه کاری خود را مطرح کردند.

در ادامه این نشست دکتر شورج قائم مقام مدیرعامل با تبریک به کارکنان استان مازندران به دلیل کسب رتبه برتر استان مازندران افزود در حقیقت تلاش تمامی کارکنان این استان آن را به عنوان استان برتر مطرح کرده و نقش مدیر هم به عنوان فرمانده دارای جایگاه ویژه میباشد. وی اضافه کرد هیچ مجموعه ای بدون مشکلات نیست اما ارجح آن است که ما برای هدفی که برای مان مشخص شده است تمامی تلاش و سعی خود را بکار گیریم و هیچ تردیدی به خود راه ندهیم و تنها در این صورت است که می توانیم همواره موفقیت و برتری خود را استمرار ببخشیم در پایان به تمامی سوالات حاضر در این نشست صمیمی پاسخ داده شد.


اخبار برگزیده