اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز یکشنبه مورخ 19/12/97 جلسه منطقه ای داشت محصولات پاییزه با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران شهرستانهای اهر، هریس، هوراند، کلیبر، خداآفرین، ورزقان و کارشناسان مربوطه، مدیر و رئیس اداره بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در شهرستان اهر برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مدیران شهرستانها گزارشی از عملکرد و نیاز کودی خود ارائه و خواستار تسریع در حمل کودهای خریداری شده گردیدند. در ادامه آقاي مهندس باقریان ضمن اعلام آمار و اطلاعات  تامين و توزيع شهرستانهاي حاضر در جلسه به عوامل و موانع تامین و همچنين كندي آهنگ حمل کود از مبادي و پتروشيمي ها در سالجاري اشاره و با مقايسه اي آماري روند تامينو توزيع كود در استان را نسبت به سال گذشته مطلوب ارزيابي كرد وبا توجه افزايش تقاضا براساس عوامل رواني و وجود واسطه ها خواستار مدیریت و کنترل دقیق بر روند توزیع کود ازته شدند.

در پایان معاون محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد كشورزي با جمع بندی مطالب و توصیه هاي  فني را در خصوص داشت محصولات پائيزه و كنترل مزارع و تامين نهاده هاي مورد نياز كشاورزان بويژه كود سرك بهاره به حاضرین در جلسه ارائه نمود.


اخبار برگزیده