اخبار

به گزارش روابط عمومی  شرکت  خدمات حمایتی کشاورزی  استان گلستان

حمید هزارجریبی مدیر  شرکت خدمات  حمایتی  کشاورزی استان  گلستان  از برگزاری هشتمین نمایشگاه  بذر،کود  و  سموم نهاده  های کشاورزی در نمایشگاه المللی بخش کشاورزی  استان  خبرداد .

 هزار  جریبی از  تولید کنندگان کود های کشاورزی در قالب عقد تفاهم نامه با  این شرکت دعوت کرد : تا در فضای سالم و پر شور کود های تولیدی خودرا برای کارگزاران و فعالان حوزه کشاورزی این  استان به نمایش در بیاورند،

وی  تصریح کرد:با توجه به تنوع کود ، یکی از عمده‌ترین مشکلات کنونی بخش کشاورزی، تهیه و تدارک نهاده‌های با کیفیت و استاندارد است

..وادامه داد: اگرچه شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی  کشور، برای کنترل کیفیت کودهای غیر یارانه  ای با 107شرکت قرارداد منعقد کرده که کمیته پایش استانی بر  فعالیت آنها نظارت  دارند تا یک سبد سالم محصولات را به دست کشاورز برساند.

  وی  با با بیان اینکه این شرکت 128کارگزار فعال در شبکه توزیع دارد،  و تعدد وجود این کارگزاران باعث شده هر کشاورز در هر نقطه از کشور دست کم به یکی از این کارگزاران دسترسی داشته باشد.

هدف از برگزاری این  نمایشکاه در مرحله اول حمایت از تولیدات داخلی علیرغم وجود تحریم های سخت علیه اقتصاد کشور است تا  کارگزار  و کشاورز بتوانند به صورت مستقیم  با تولیدکنندگان داخلی در تماس بوده وضمن آشنایی  با تولیدات  داخلی، نیاز  های خود  را تامین کنند.

کلمات کلیدی : نمایشگاه نهاده کود سم بذر
اخبار برگزیده