اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

همایش آموزشی ترویجی معرفی سبد کودی با حمایت چهار شرکت کننده کود داخلی شرکت کیمیا اکسیر شرق، شرکت سپهر پارمیس، شرکت آلکان و شرکت فن آوری زیستی طبیعت گرا در محل هتل امیران همدان با حضور کارگزاران، پیمانکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، مدیران و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان ، در روز چهارشنبه مورخ 1397/11/17 به میزبانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار گردید.

 جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و کلیپ هایی در خصوص ایام الله دهه مبارک فجر فاطمی پخش گردید .  

بعد از آن آقای مهندس علیرضا رنجبرضرابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ضمن خوش آمدگوئی به حضار ، از اعضای هیئت مدیره و مدیران دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای تلاش وافری که در جهت رفع نیاز کودی استان داشتند و دارند تقدیر و تشکر نموند  .

آقای مهندس ضرابی در ادامه از کارگزاران برای توزیع مقدار 026/136/44 کیلوگرم انواع کود شیمیائی از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه و همچنین در توزیع مقدار 900/996/1 کیلوگرم بذر تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در شرایط خاصی که وجود داشت همت گماردند تقدیر و تشکر داشتند . 

ایشان در پایان ضمن توصیه به کارگزاران برای گسترش سبد کودی و تلاش برای معرفی ، جذب و توزیع کودهای جدید کوشش نمایند تا سبد کودی متنوعی در اختیار کشاورز قرار گیرد و در نهایت عملکرد بهتری در تولید بدست آید ، تاکید داشتند که کارگزاران و پیمانکاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر مشتری مداری و تلاش برای ارزش افزوده متمرکز باشند .  

سپس آقای مهندس قربانی کارشناس محترم دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به ایراد سخن پرداختند و بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان کود داخلی تاکید کردند و بیان داشتند که کارگزاران با خرید از این تولیدات هم در حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداشته اند و هم سبد کودی متنوعی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و در آخر سود خود را هم از این واسطه گری خواهند برد .

بعد از سخنان آقای مهندس قربانی ، نمایندگان شرکت های کیمیا اکسیر شرق ، سپهر پارمیس ، آلکان و فن آوری زیستی طبیعت گرا پس از معرفی شرکت خود با پخش فیلم و پاورپوینت و با توزیع بسته هایی ، تولیدات خود را معرفی کردند.


اخبار برگزیده