اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز پنجشنبه مورخ 18/11/97 کارگاه آموزشی نمونه برداری با حضور کارگزاران طرف قرارداد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و کارشناسان نمونه برداری کود استان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، مهندس باقریان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، از حضور کارگزاران و کارشناسان در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ادامه با ارائه آمار و میزان جذب کود استان، به بررسی مشکلات روند حمل و نقل کود و تامین کود بهاره و همچنین تفاهم نامه شرکت با تولیدکنندگان داخلی جهت تامین و فروش کودهای مورد نیاز کشاورزان اشاره و از کارگزاران خواستند تا در این برهه از زمان با تدابیر و برنامه ریزیهای لازم نسبت به تامین و توزیع مطلوب کود مدیریت کنند.

در ادامه محمود پورخلیل، رئیس اداره حمل و نقل استان در خصوص تکمیل فرمهای یک و دو تنظیم بازار مطالبی را ارانه نمود.

سپس علی هدایتی، رئیس اداره فروش و بازرگانی کود ، در مورد نحوه نمونه برداری از کود مطالبی ارانه نمود. ایشان بر نمونه برداری به موقع از کودهای وارده به انبار کارگزاران و ارسال به مرکز تحقیقات جهت آنالیز، تاکید نمود.

پس از خاتمه کارگاه آموزشی، حاضرین از غرفه دستاوردهای چهل ساله بخش کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان که در محل شرکت غله استان برگزار شده است بازدید کردند.


اخبار برگزیده