اخبار

بهار، تجدید حیات طبیعت و تجلی معاد در کارگاه خلقت است و معاد یادآور مرور عمل و محاسبه رفتار است. خدای را سپاسگزاریم که نعمت عمر را برای ذکر معاد بر ما ارزانی داشت تا شکرگزار اعمالمان باشیم و از قصورمان بیاموزیم.

همکاران ارجمند و سروران گرامی

با سلام و احترام؛

بهار، تجدید حیات طبیعت و تجلی معاد در کارگاه خلقت است و معاد یادآور مرور عمل و محاسبه رفتار است. خدای را سپاسگزاریم که نعمت عمر را برای ذکر معاد بر ما ارزانی داشت تا شکرگزار اعمالمان باشیم و از قصورمان بیاموزیم.

درود می فرستیم به روان پاک و مطهر همه عزیزان اعم از همکاران و بازنشستگان خانواده بزرگ شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که در سال 1394 از میانمان پر کشیدند و رفتند و برای ایشان طلب رحمت و مغفرت می کنیم.

اینجانب به یمن برکات این ایام و به جهت ادای وظیفه، فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال 1395 هجری شمسی را به همه همکاران گرامی و خانواده های معززشان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان سالی شاد و پر از علم، حلم، توفیق بندگی، سلامتی و عشق به کمال آرزومندم و من باب گشایش دفتر فعالیت‌های حرفه‌ای سال جدید، نکاتی را جهت یادآوری و ذکر عرض می‌نمایم:

1- سال 1395 در حالی آغاز می‌شود که شرکت در حال تجربه رویکردی جدید در مسیر حرفه‌ای خویش است و در این مسیر، توفیقات زیادی کسب نمود. اگرچه تا حصول به هدف و کسب نتیجه راهی بس طولانی و مسیری دشوار را پیش رو دارد. لیکن برشمردن این توفیقات در این مقال مجال نیست.

رسیدن این ایام فرصتی است تا سپاس خود را نثار عزیزانی کنیم که در این راه یار و یاورمان بودند و بالاترین متکای ما رب جلی بود که سپاس از او به مصداق سخن حکیمانه سعدی علیه رحمه نه مقدور است و نه میسور

بنده همان به که ز تقصیر خویش                        عذر به درگاه خدای آورد

ور نـه ســزاوار خــداونــدیــش                        کس نتواند که بجای آورد

پس من باب کلام معصوم (ع) "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" سپاسگزاری خود را نثار همکارانی می کنیم که در این طریق یارانی دانا، توانا و کوشا بودند و عشق به کار و تلاش، سختی کار و صعوبت راه را برایشان سهل ساخت.

2- در کنار این توفیقات، عدم توفیق‌هایی نیز داشتیم که توجه به آنها در تدارک سفری مطلوب و تحقق اهداف، بسیار راهگشا خواهد بود. ارزش شکست‌ها از پیروزی‌ها بیشتر است اگر تشخیص دهیم و تحلیل کنیم. مهمترین عارضه سازمان در این عدم توفیق‌ها، بهره‌مند نبودن از دانش روز تخصصی در حوزه‌های فعالیت و بعضا بی انگیزگی‌های ناشی از عوامل محیطی است که از همه عزیزان بویژه مدیران و روسای ادارت می خواهم ضمن توجه ویژه به امر آموزش و بروزرسانی دانش همکاران در حوزه‌های فعالیت، هرگونه عوامل موثر در بی انگیزگی پرسنل و همکاران را با تعامل مناسب و ارتباط نزدیک تر و موثر پیرایش نمایند و با روشن نمودن شرایط شرکت و مسیر پیش رو تلاش کنیم سرعت شرکت را در طی طریق ارتقاء دهیم.

3- اولویت‌های شرکت در سال 1395 جهت تامین، تدارک، توزیع و تحویل نهاده‌های کشاورزی، توجه به پنج مولفه باکیفیت، بموقع، به اندازه، به قیمت و سهل و آسان خواهد بود و در این مسیر برنامه‌های اصلاح ساختار کسب و کار عملیات شرکت، ساماندهی شبکه توزیع و کارگزارن، متنوع سازی سبد محصولات و خدمات، یکپارچه‌سازی و مدیریت زنجیره عرضه نهاده‌های کشاورزی، استقرار نظام کنترل و تضمین کیفیت محصولات شرکت و ایجاد ارتباط موثر و دوسویه با کشاورزان در سال 1395 مهمترین برنامه‌های شرکت خواهد بود که از همه همکاران، مدیران و ذینفعان شرکت انتظار دارد در این مسیر گام بردارند.

از خداوند متعال در این راه یاری می جوییم.

 

پیام نوروزی مدیرعامل محترمپیام نوروزی مدیرعامل محترمپیام نوروزی مدیرعامل محترم

اخبار برگزیده