اخبار

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی

روز یک شنبه 24 اسفند 1399 ، طی مراسمی در سالن نعمتی جم واقع در وزارت جهادکشاورزی، وبینار آموزشی استفاده از «سامانه صدور حواله الکترونیک و ثبت درخواست کشاورزان» با حضور کلیه رؤسا و معاونین زراعت سازمان های جهادکشاورزی استان ها و شهرستان های سراسر کشور، مسئولین برخی مراکز خدمات و تعدادی از کارگزاران توزیع نهاده های کشاورزی برگزار گردید.

در این جلسه آقای مهندس ملازاده مشاور معاون وزیر در امور ساماندهی کود و بهبود و تغذیه گیاه به سوالات مخاطبین این وبینار آموزشی پاسخ دادند. در این جلسه کارشناسان فناوری اطلاعات شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، نحوه استفاده از سامانه مزبور را به مخاطبین آموزش داده و به سوالات فنی آن ها در این زمینه پاسخ گفتند.

«سامانه صدور حواله الکترونیک و ثبت درخواست کشاورزان» که توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی طراحی شده است، ازسوی معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی به عنوان سامانه مرجع در زمینه توزیع کودهای کشاورزی مورد تایید قرار گرفته و با نظارت مرکزفناوری وزارت جهادکشاورزی مقرر شده است این سامانه تا نیمه فروردین سال 1400 به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرارگرفته و پس از آن تاریخ، فعالیت رسمی آن درسراسر کشور آغاز شود.

این دوره آموزشی با توجه به نیاز کاربران در سراسر کشور تکرار خواهدشد.

اخبار برگزیده