اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

آقای بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت برای تأمین به موقع کود شیمیایی مورد نیاز سرک بهاره استان همدان، در تاریخ 16 اسفندماه سالجاری، مقدار حدود 450 تن کود شیمیایی اوره از مبادی پتروشیمی کرمانشاه و بوشهر و همچنین انبار سازمانی شرکت برای کارگزاران توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در شهرستان ها حمل و ارسال شد.
آقای الیاسی افزود از مقدار 450 تن کود شیمیایی اوره حمل شده، مقدار 150 تن از مبداء بوشهر به مقصد انبار سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان حمل و تخلیه شد.

وی گفت مقدار 275 تن نیز از انبار سازمانی شرکت به مقصد کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در شهرستان های بهار، رزن، اسدآباد، کبودرآهنگ، تویسرکان، ملایر و فامنین و مقدار 25 تن از مبداء پتروشیمی کرمانشاه به مقصد شهرستان همدان حمل و ارسال شد.

آقای الیاسی در پایان با اشاره به اینکه کودهای شیمیایی حمل شده برای کارگزاران بر اساس لیست مدیریت جهاد کشاورزی و مرکز خدمات شهرستان مربوطه بین کشاورزان منطقه توزیع می شود گفت این شرکت آمادگی کامل برای تأمین کود مورد نیاز کشت های بهاره استان همدان را دارد.
 

اخبار برگزیده