اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

آقای بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت پیرو ارتباطات حضوری، تلفنی و پیامکی با نمایندگان استان همدان، جلسه ای در روز جمعه بیست و چهارم بهمن ماه با حجت الاسلام و المسلمین آقای احمدحسین فلاحی نماینده محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

آقای الیاسی گفت در این دیدار که در محل دفتر دیدار مردمی ایشان انجام گرفت اطلاعات جامعی درخصوص نحوه تهیه و تدارک کودهای یارانه دار و غیر یارانه ای در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ارائه شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان در ادامه ضمن گزارشی از تاریخچه شرکت گفت: سال 99 در استان همدان، کودهای یارانه ای به موقع تأمین شد به طوری که میزان توزیع کود شیمیایی در سال 99 نسبت به سال 98، (15 درصد) افزایش داشته است. 

وی همچنین از افزایش 45 درصدی توزیع کود شیمیایی در میانگین بلند مدت 10 ساله در استان همدان خبر داد.
ایشان در این دیدار از کیفیت و استاندارد بودن کودهای شیمیایی توزیعی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت و تأکید کرد کودهای شیمیایی توزیعی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی رصد و پایش می شوند تا بدست کشاورزان عزیز برسد.
آقای الیاسی از طرح خودکفایی پایدار در کودهای شیمیایی پتاسه و فسفاته در تفاهم نامه با شرکت صنایع مس کشور توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز گفت و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک در تولید داخلی این نوع کودهای شیمیایی به خودکفایی برسیم.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ذخیره کودی انبارهای استان را مناسب توصیف کرد
و از مشکلات موجود در تأمین گاز پتروشیمی های تولیدکننده کود شیمیایی اوره در دوران پیک مصرف را به اطلاع آقای احمدحسین فلاحی رسانید و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اطمینان دادند در مجلس پیگیر موضوع خواهند بود.


اخبار برگزیده