اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

حمید  هزار  جریبی  مدیر شرکت خدمات  حمایتی  گشاورزی   استان  گلستان ،آنچه كه از لحاظ پشتیبانی و تداركات نهاده های مورد نیاز همچون كود پایه ( اوره ) مورد نظر ما است در زمان كاشت به موقع و به میزان كافی توسط این  شرکت  تامین  در دسترس کشاورزان قرار  گرفت وی با اشاره به آمار  تامین کود ازته  از ابتدای سال جاری به به میزان95 هزار و556 تن خبرداد که در مدت مشابه سال قبل که81 هزار 082 تن بوده،18 درصد رشد داشته است.

و اظهارداشت: انتظار می رود پتروشیمی ها كود اوره مورد نیاز مصرف داخلی را به میزان كافی در اختیار شركت خدمات حمایتی قرار دهند كه این شركت نیز از طریق كارگزاری ها در اختیار كشاورزان قرار دهد تا در تامین و مصرف سرک این كود به مشكل نخوریم.
وی تصریح كرد: اكنون كشور با مازاد تولید كود اوره مواجه است بنابراین انتظار می رود پتروشیمی ها همكاری خوبی در این زمینه داشته باشند تا تولید ملی صدمه نبیند.

درادامه  افزود: قیمت این کود کیسه ۵۰ کیلویی با  651625 ریال عرضه می‌شود  ارسال حواله كود كشاورزان نیز از طريق سامانه يارگر در حال اجرا است و كشاورزان پس از ارسال درخواست در سامانه، به سوي كارگزاراني كه كود خريد کردند، راهنمايی می شوند.

کلمات کلیدی : اولویت پتروشیمی
اخبار برگزیده