اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی کشاورزی استان همدان در تاریخ 26 آذرماه سالجاری با موضوع هماهنگی بمناسبت چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد .

در ابتدای جلسه آقای دکتر قره گزلو رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ضمن خوش آمدگوئی به حضار، آمادگی روابط عمومی ادارات تابعه سازمان جهاد کشاورزی برای بیان دستاوردهای چهل و دو ساله انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی در قالب مصاحبه خبری، انعکاس اخبار در سایت ها، روزنامه ها و فضای مجاری را خواستار شدند .

ایشان در ادامه افزود در برابر دشمنی های استکبار جهانی با ملت شریف ایران و بیماری کووید19 که گریبان گیر مردم دنیا است و به تبع آن شرایط دشواری که در کشور حاکم شده است، وظیفه روابط عمومی ها دوچندان می شود تا عموم مردم را را نسبت به پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب آگاه و دشمنان را ناکام گذارند و بارقه امید را در دل مردم روشن نگه دارند.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس با جهاد کشاورزی شهرستان های استان همدان برگزار شد، بر اهتمام جدی بر مسئله اطلاع رسانی تاکید شد.


اخبار برگزیده