اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

حمید هزار  جریبی  مدیر  شرکت  خدمات  حمایتی  کشاورزی   استان  گلستان  به نقل از حمید رسولی مجری طرح خودکفائی کودهای کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان مطلب  گفت : به منظور تامین به موقع منابع مالی لازم برای تهیه و تدارک کود و سموم شیمیایی مورد نیاز برای افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و در اجرای تفاهم نامه منعقده بین بانک کشاورزی و وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده است "کشاورزکارت" را با هدف خريد نهاده های کشاورزی در  اختیار ذینفعان بخش قرار می گیرد..

وی تصریح کرد: طبق اعلام بانک کشاورزی، بیست هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی و در قالب كارت هایی تا سقف ٢٠٠ ميليون ريال در اختیار کشاورزان قرار گیرد. این کارت صرفا برای خرید کود و سم مورد نیاز کشاورزان شارژ شده و قابلیت استفاده در بیش از 3500 پایانه فروش کارگزاران مورد تایید شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را دارد. كارمزد این تسهیلات  ١٢ درصد در سال است و چک های برگشتی و بدهی سررسیده احتمالی کشاورزان مانع از صدور و اعطای "کشاورز کارت" نخواهد شد. کشاورزان متقاضی دریافت "کشاورزکارت" می توانند با مراجعه به سامانه ثبت درخواست تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی در سامانه سیتا به آدرس www.cita.maj.ir  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از دریافت کارت از طریق کارگزاریهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور نسبت به خرید کوهای کشاورزی اقدام نمایند.

و اظهار امیدواری کرد: امید است کشاورزان با این کارت بتوانند کود های شیمیایی مورد نیاز خود را مورد نیاز خود را به موقع تامین کنند وهیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

                                                    

کلمات کلیدی : خرید کود کارت اعتباری
اخبار برگزیده