اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر

آقای مهندس رضائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بیان نمود: توزیع کود در سطح استان بوشهر توسط ۴۵ کارگزاری صورت می گیرد، که از این تعداد کارگزاری، ۲۳ کارگزاری در شهرستان دشتستان حضور فعال دارند و مسئول توزیع کود بین کشاورزان عزیز می باشند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان ۲ هزار و ۴۷۰ تن کود در انبار سازمانی ذخیره و بیش از ۴هزارو ۲۰۰ تن انواع کود شیمیایی در سطح استان توزیع شده است، که بیشترین میزان سهم کود ۲ هزارو ۴۰۰ تن مربوط به شهرستان دشتستان است.

آقای رضائی گفت: کار گروه پایش و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر به منظور اجرای دقیق و دستورالعمل های اجرائی و نظارت بر توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان و ارائه توصیه های لازم در خصوص نگهداری و فروش نهاده های کشاورزی، ثبت دقیق مشخصات بهره برداران هنگام دریافت کود یارانه ای در سیستم هوشمند و نظارت بر قیمت فروش کود یارانه ای در همه ی کارگزاری های استان بوشهر بازدید به عمل آوردند.

آقای رضائی به کشاورزان و کارگزاران این اطمینان را داد، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تمام عزم خود را برای تامین به موقع و با کیفیت کود به کار بسته و با حمل به موقع و ذخیره سازی در انبارها، در فصل کشت پاییزه هیچگونه نگرانی در زمینه تامین کود نداشته باشند.

اخبار برگزیده