اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

جلسه ای با موضوع ستاد کشت های پائیزه محصولات زراعی با حضور رئیس، معاون بهبود تولیدات گیاهی، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان های استان همدان و رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان روز سه شنبه 22 مهرماه سالجاری در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این جلسه آقای مهندس پرورش گزارش جامعی از روند کشت های پائیزه از جمله کلزا، گندم و جو و همچنین تأمین و تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی خصوصاً کودهای شیمیایی و بذور ارائه داد و تأکید کرد با توجه به زمان باقی مانده برای کشت های پائیزه، کودهای شیمیایی به موقع به دست کشاورزان برسد.

در ادامه جلسه آقای مهندس رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان طی سخنانی گفت که وظیفه همه ادارات و بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان نظارت بر نحوه توزیع و پیگیری کشت پس از تحویل کود و بذر توسط مراکز و مدیریت های جهاد کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به افزایش قیمت کودهای پتاسه و فسفاته افزود باید شرایط کشت و خرید محصولات در سال آینده پیش بینی شود و باید موضوع عملکرد بهتر در برداشت محصول با مصرف کودهای پتاسه و فسفاته به اطلاع کشاورزان برسد.

در پایان جلسه آقای امیر سامی رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گزارشی از عملکرد شرکت در تهیه، تدارک و توزیع کودهای شیمیایی به اطلاع حضار رسانید و گفت مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با همه توان و ظرفیت در تلاش است کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان زحمت کش استان، سهل و آسان و در اسرع وقت به دست آنان برسد.


اخبار برگزیده