اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان ؛

در پی اقداماتی که توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان به منظور اجرای فرامین مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و قطع وابستگی واردات کود و تولیدات داخلی صورت گرفت ، واحد تولیدی شرکت جهاد نصر زنجان جهت کودهای فسفاته شناسایی شد . در همین راستا روز گذشته آقای ادیبان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان با همراهی خانم شبخیز معاون تولیدات گیاهی  ، آقای قهرمانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان و آقای قره باغی معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان از این واحد تولیدی بازدید کرد .

در ابتدای این بازدید نماینده واحد تولیدی جهاد نصر زنجان با قدردانی از حاضرین بیان  کرد : این واحد تولیدی توانایی تولید روزانه 100 تن انواع کود فسفاته را دارد . خط تولید تمام اتوماتیک بوده و دارای آزمایشگاه کاملاً مجهز می باشد . وی همچنین افزود این شرکت با استخراج خاک فسفات از معادن متعلق به خود قدم موثری در تولید کودهای فسفاته (تریپل و ساده ) برداشته است . 

این واحد تولیدی که از حمایت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت برخوردار است آماده عقد قرارداد با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان می باشد .


اخبار برگزیده