اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی

ظهر دیروز دوشنبه (۳شهریور۹۹) مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان،جناب آقای مهندس منصوری عضو محترم هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت خدمات  حمایتی کشاورزی، جناب آقای دکتر پوررمضان مدیر محترم امور استان های شرکت خدمات حمایتی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونین و مدیران در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی سجادی نماینده ولی فقیه در سازمان ضمن تاکید بر اهمیت نقش جهاد کشاورزی در حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران کشاورزی استان گفت سازمان جهاد کشاورزی با تمام توان در راه پیشرفت و آبادانی استان همچنین تسهیل در امور کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی گام بر می دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در زمان مدیریت مهندس آژنگ هیچگونه مشکلی در رابطه با کود نداشتیم و آقای مهندس و تیمشان در زمینه تامین و توزیع کود نهایت همکاری را با سازمان جهاد استان داشته اند.

وی اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی در بحث شیلات و امور آبزیان توفیقات خوبی را کسب کرده است و امیدواریم شاهد موفقیت های روز افزون آقای مهندس سعیدی در شرکت خدمات حمایتی نیز باشیم.

مهندس منصوری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت  خدمات  حمایتی کشاورزی نیز در این مراسم اظهارداشت: روزگاری کشاورزی خراسان‌جنوبی شاید کمی ناشناخته بود، اما امروزه کشاورزی استان خراسان جنوبی به عنوان یک قطب کشاورزی با عملکرد مناسب و معرفی محصولاتی مزیت دار شناخته می شود.

گفتنی است در پایان مراسم از تلاشهای جناب آقای مهندس محمدتقی آژنگ تقدیر و همچنین جناب آقای مهندس محمد مهدی سعیدی به عنوان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی معرفی گردید.


اخبار برگزیده