اخبار

براساس گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از برگزاری جلسه با موضوع عرضه خارج از شبکه دولتی کودهای یارانه ای در تاریخ 12 مردادماه 99 در سالن جلسات شعبه فارس خبر داد.

کودهای شیمیایی یارانه ای یک از پارامتر های موثر در تولید محصولات کشاورزی بوده که با توجه به یارانه ای بودن، عرضه خارج از شبکه آن تخلف محسوب می گردد.

حمید ابراهیمی زاده خاطر نشان کرد: ضرورت کنترل و نظارت بر توزیع صحیح کودهای شیمیایی یارانه دار از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد و همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه می تواند راهگشا باشد بدین منظور جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله استانداری، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیریت سازمان تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه صنف فروشندگان کود و سم و مدیریت های ستادی مرتبط با موضوع مذکور برگزار گردید.

وی با اعلام این خبر افزود: در این جلسه مقرر گردید کلیه دستگاه های ذیربط در راستای جلوگیری از توزیع کود خارج از شبکه دولتی، تعامل و همکاری نمایند. همچنین انتظارات و توقعات از هرکدام از دستگاه های حاضر در جلسه به تفصیل بیان گردید.

کلمات کلیدی : استان فارس جلسه کود
اخبار برگزیده