اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوشهر

جلسه ای در مورخ ۹۹/۰۵/۰۸، به منظور بررسی نظارت و نحوه برخورد با فروشندگان غیر مجاز کودهای یارانه ای با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی، معاون نظارت سازمان صمت، معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، تعدادی از مدیران سازمان و سرپرست شرکت در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس عمرانی و مهندس رضائی سرپرست شرکت به بیان مسائل و مشکلات در توزیع کود پرداختند و با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تأمین و تدارک کود اوره نداریم بر لزوم نظارت بیشتر و نیاز به برخورد قضائی با متخلفین تأکید داشتند، در ادامه مدیران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. معاون سازمان صمت از اعلام آمادگی جهت عضویت کارشناس فنی بخش کشاورزی در کمیته صدور پروانه و مجوز ها و همچنین بر تشکیل کمیته ای جهت نظارت تأکید نمودند، معاون تعزیرات حکومتی بر نظارت بیشتر به منظور پیشگیری و همچنین تشکیل پرونده برای متخلفین و برخورد قانونی با آنان تأکید داشتند.

در پایان آقای مهندس منوچهری ریاست محترم سازمان، مطالبی در مورد ضرورت نظارت بر نحوه توزیع جهت پیشگیری از تخلفات ارائه نموده و ایجاد کار گروه نظارت با عضویت نماینده سازمان صمت و‌ تعزیرات حکومتی جهت برخورد با فروشندگان غیر مجاز را لازم و ضروری دانستند.

اخبار برگزیده