اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام:

 

آیین تکریم و معارفه مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با حضور معاونت محترم امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت ، معاونت محترم امور فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه، ریاست محترم سازمان، مدیران کل و معاونین ، مسئولین دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  و جمعی از کارکنان در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر میری‌ ریاست محترم سازمان به ارائه گزارشاتی از عملکرد جهاد کشاورزی در حوزه ها و زیر بخش‌های آن طی سال‌های اخیر به ایراد سخن پرداختند. ایشان در ادامه از تعامل و همکاری و زحمات جناب حجت الاسلام دکتر ولدبیگی تقدیر نمودند و برای حجت الاسلام سید حسن موسوی در مسند جدید مسئولیت حوزه نمایندگی آرزوی‌موفقیت کردند .

در این جلسه حجت الاسلام دکتر ولدبیگی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه گزارشی از عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه در سال های اخیر از جمله تدوین تقویم آموزشی ، خدمات رسانی در ایام اربعین به زوار و غیره اشاره کردند و افزودند که مسئول جدید حوزه با تعامل و همکاری در پیشبرد اهداف حوزه تلاش نمایند.

پس از قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام موسوی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از زحمات حجت الاسلام دکتر ولد بیگی تقدیر به عمل آمد.

اخبار برگزیده