اخبار

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به نقل از خبرگزاری گزارش داد:

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: از ابتدای اسفند ماه سال ٩٨ و مقارن با کشت بهاره تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار تن کود اوره در سراسر کشور تامین، تدارک و توزیع شده است.

« حمید رسولی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده از اوایل اسفندماه و مقارن با آغاز کشت بهاره تاکنون علیرغم تعطیلات نوروزی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا تاکنون بیش از ۶۲۰ هزار تن کود اوره حمل و تحویل کشاورزان عزیز در سراسر کشور شده است که در نوع خودش بی سابقه بوده است.

وی اظهارداشت: طبق برنامه ریزی  سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه نیز قرار بود حداقل ۶۰۰ هزار تن کود اوره حمل و به دست کشاورزان برسد به طوری که از اول تا ۳۱ فروردین ۹۹ بیش از ۳۲۷ هزار تن کود اوره تامین، تدارک و حمل و تحویل استان ها شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تاکید براینکه کشاورزان نگرانی در خصوص تامین کود اوره نداشته باشند گفت: شرکت خدمات حمایتی در ادامه برنامه خود برای تامین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال ۱۳۹۹، تلاش می کند تا با حفظ میزان تامین و توزیع روزانه کود اوره در مقدار ۱۰ هزارتن، همه نیاز کشاورزان به این کود را براساس برنامه ابلاغی وزارت متبوع تامین کند.

به گفته وی، برنامه این شرکت حفظ رکورد روزانه تامین و توزیع ۱۰ هزار تن کود اوره تا پایان اردیبهشت ماه است.

رسولی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد کود اوره تامین شده است افزود: طبق ابلاغ شرکت ملی صنایع پتورشیمی از پتروشیمی پردیس عسلویه این محصول به شکل فله بارگیری و پس از طی مسیرهای طولانی حمل و به بسته‌بندی (کیسه گیری) تحویل کشاورزان می‌شود.

 

اخبار برگزیده