اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان،

صالح محمدی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گیلان ازدرخواست کارگزاری جدیدتوزیع و فروش نهاده های کشاورزی درشهرستان رودبار استان گیلان و در پی آن جانمایی و معرفی آن برای دریافت کد عاملیت خبرداد.

دکتر محمدی بابیان اینکه شهرستان رودبارشهرستان رودبار درکرانه سفید رود و در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته‌است و آب و هوای آن تحت تأثیر هوای خشک و نیمه خشک ناحیه مرکزی قرار دارد از نظر آب و هوایی این منطقه به ویژه شهر زیبای رودبار دارای آب و هوای مدیترانه‌ای می‌باشند و رویش درختان زیتون در این منطقه گواه موضوع است. این منطقه درمسیر بادهای دایمی دره سفید رود قرارگرفته که بادهای منجیل آن معروف است. در واقع هنگام گذر از رودبار و رسیدن به رشت، گیلان با تمام تنوع و زیبایی‌هایش به گونه‌ای موجز و فشرده ازپیش چشم می‌گذرد.

شرایط عبور از  آب و هوای خشک و نیمه خشک به مرطوب و نیمه مرطوب را دارد و  دارای پتانسیل بالای درزمینه تولیدمحصولات کشاورزی شامل غلات گندم،  برنج، جو و بخصوص زیتون که شهرت ملی دارد ولزوم تعریف کارگزاری های جدید بامسئولیت افرادی بادارابودن مدارک دانشگاهی مرتبط میتوانددرارائه خدمات مشاوره ای در زمینه تغذیه گیاهی ودرنهایت تولید محصولات کیفی موثر باشد.

اخبار برگزیده