اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

دوره آموزشی روش ها و زمان مصرف کود شیمیایی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان اصفهان برگزار شد.

براساس برنامه ریزی دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای برگزاری دوره آموزشی روش ها و زمان مصرف کود شیمیایی برای کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سراسر کشور از تاریخ 21 لغایت 22 دیماه در شهر اصفهان، آقای امیر سامی رئیس بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برای شرکت در این دوره معرفی و حضور یافت .

در ابتدای جلسه آقای مهندس صفائی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان ضمن خوشامدگوئی به همکاران ستادی و استانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گزارشی از وضعیت کشاورزی استان و همچنین تأمین و تدارک و توزیع کود شیمیایی در استان اصفهان پرداختند.

در ادامه سرکار خانم پرتوی رئیس اداره آموزش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توضیحاتی راجع به دوره دادند.

در این دوره آموزشی آقای دکتر خیام منش از اساتید و همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان مطالب ارزشمندی در خصوص موضوع روش ها و زمان مصرف کود شیمیایی ارائه کردند .  

سپس آقای مهندس نیارکی مدیر فنی و بهبود کیفیت کود و مواد دفع آفات گیاهی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و آقای مهندس قائمی مدیر مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، نحوه و چگونگی نمونه برداری و ارسال به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی را تشریح و بر لزوم دقت و اهتمام در امر پایش و رصد توزیع و فروش کود شیمیایی تأکید کردند.

اخبار برگزیده