اخبار

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی،

بعدازظهر روزگذشته طی مراسمی در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر (مستقر در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی) و آقای دکتر پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی، طی حکمی اولین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران در وزارت جهادکشاورزی از سوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه منصوب شد.

در این جلسه آقای دکتر پیمان فلسفی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهادکشاورزی ضمن تبیین ویژگی های متمایز مرکز بسیج وزارت جهادکشاورزی نسبت به سایر وزارت خانه ها بر ضرورت تمرکز به وظایف ذاتی بسیج مقامت و توجه به موضوعات تخصصی بسیج در پایگاه های مقاومت بسیج تاکید کرد. ایشان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تشکیل گروه های جهادی، اردوها و محرومیت زدایی از سوی مرکز مقاومت بسیج از فرماندهان جدید پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خواست که گروه جهادی این پایگاه مقاومت را راه اندازی نمایند. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده پیشین این پایگاه آقای مهندس عباس ارشدی و هم چنین آقای مهندس حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بابت معرفی سریع فرماندهان جدید پایگاه مقاومت خواهران و برادران بر ضرورت فعال شدن پایگاه بسیج مقاومت خواهران در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تاکید نمود. ایشان در سخنان خود ضمن تایید انتظارات آقای مهندس حمیدرسولی عضو عیئت میدره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از بسیجیان و پایگاه مقاومت بسیج در این شرکت، از نگاه دقیق ایشان در این خصوص تشکر کرده و اعلام نمودند که مجموعه ی مرکز فرماندهی مقاومت بسیج در وزارت جهادکشاورزی آماده ی همکاری با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جهت قصول این انتظارات است.

سرکارخانم الهام یزدیان به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج خواهران در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با نگاه ویژه مدیریت عالی این شرکت به فعالیت های مدیریتی بانوان در این شرکت و معرفی ایشان، حکم خود را به عنوان اولین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران در مجموعه وزارت جهادکشاورزی دریافت داشت.

اخبار برگزیده