مقالات

تهیه کننده: حسین زمانی
مجری: دکتر شهرام رحیمی
از :  رحمان امامي كارشناس ارشد و مدرس دانشگاه مسئول روابط عمومی و  آموزش فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران  
از :  رحمان امامي كارشناس ارشد و مدرس دانشگاه مسئول روابط عمومی و  آموزش فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران  
تهیه و تنظیم: معاونت بازرگانی
تهیه و تنظیم: حسین زمانی
گردآوری: حسین زمانی 
.
در یک تعریف ساده و جامع برند به عنوان نماد شرکت محسوب می شود که محصول تولیدی را از موارد مشابه متمایز می سازد. این موضوع بدون تردید برای هر شرکتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. با این...
این روزها مطالب زیادی درباره علل موفقیت مدیران منتشر می شود که از این میان می توان به بیدار شدن رأس ساعت 5 صبح، خوردن دو عدد تخم مرغ آب پز، کوهنوردی و تنها چهار ساعت خواب در شبانه روز اشاره کرد. ...
  بازسازی برند یکی از بهترین استراتژی هایی است که می تواند آینده شرکتی را که با بحران های جدی مواجه است، تغییر دهد. زمانی که فروش تان کاهش پیدا می کند، یا برند اصلی و مدل کسب وکارتان مو...
مؤسسه بین المللی اینتربرند هرساله در گزارشی به معرفی یکصد برند (نشان تجاری) برتر جهان اقدام می کند. این مؤسسه در ارزش گذاری برندهای برتر سال 2017 میلادی، به دو شاخص اصلی خودش بیش از گذشته تکیه دا...
روان شناسی رنگ ها به عنوان یکی از جالب ترین و جنجالی ترین جنبه های بازاریابی شناخته می شود. علت: اکثر مکالمات امروز در مورد رنگ ها و تحریک کنندگان احساسات، شواهد بی نظیر و تبلیغاتی هستن...
فروش موفقیت آمیز و پایدار به مشتریان ثابت و وفادار از ایده آل های هر شرکت و فروشنده ای است.  بیایید با حقیقت روبه رو شویم. فروشندگان عاشق قرارداد بستن و معامله برای فروش هستند، چراکه این گو...