جزئیات مقاله

گروه کسب و کار فرصت امروز

تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای تجارت تبدیل شده است. اگر شما محصول خوبی دارید و یا خدمات کارآمدی ارائه می دهید باید در هنر فروش و یا عرضه آن مهارت کسب کنید. درحالی که برخی از آژانس های تبلیغاتی از روش های سنتی برای تبلیغات استفاده می کنند، بسیاری دیگر از روش های تبلیغات مدرن استفاده می کنند. برخی از تبلیغ کنندگان از روش های تبلیغاتی استفاده می کنند که نوآورانه و مبتکرانه است.

روش تبلیغات

تبلیغات به یکی از اشکال پیچیده ارتباطات تبدیل شده است که هزاران روش وجود دارد تا یک کسب وکار بتواند از طریق آن پیامش را به مشتریان انتقال دهد. تبلیغ کنندگان امروزی گزینه های زیادی در اختیار دارند که می توانند از بین آنها به راحتی انتخاب کنند.

تبلیغات کالا

روشهای تبلیغات: به صورت آنلاین خریداری شده

ارسال آگهی ها در وبسایت هایی که ترافیک بالایی دارند یکی از روشهای تبلیغات است که می توانید از این طریق اطلاعاتی را در مورد کسب وکارتان نشر دهید. سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک برنامه های تبلیغاتی دارند که به تبلیغات کنندگان این امکان را می دهد که به جمعیت بسیار خاصی دسترسی داشته باشند. این تبلیغات در کنار پروفایل هایی ظاهر می شود که با مشخصات بازار هدف محصول شما مطابقت بیشتری دارد.

در سطح وب گزینه های بسیار زیادی برای درج تبلیغاتتان دارید. بهترین نوع شناخته شده، تبلیغات گوگل است، اما صدها شرکت دیگر نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا تبلیغات‏تان را در وب سایت های مناسب قرار دهید. گوگل Ads به شرکت ها این امکان را می دهد که تبلیغاتشان را در صفحاتی که از جستوجوی گوگل ایجاد می شود قرار دهند. با استفاده از کلمات کلیدی و یا واژه های عادی جستوجوی و جستوجوهایی که به کالا و محصولات و یا خدماتشان مرتبط است در نتایج جستوجو ظاهر می شود. برای مثال، شرکتی که بیمه را تبلیغ می کند در هر جست وجویی که در رابطه با محصولات بیمه باشد ظاهر می شود.

روشهای تبلیغات: لینکدین (LinkedIn)

شرکت ها می توانند صفحاتی از کسب وکارشان ایجاد کنند و ویدئوها و یا پیشنهاداتی از کالاهایشان را در صفحاتشان به نمایش بگذارند تا بتوانند از این طریق به میلیون ها کاربر لینکدین دسترسی یابند. همچنین کارکنان یک شرکت می توانند صفحات لینکدین با محتوای مشابه ایجاد کنند که دارای لینکهایی به وب سایت شرکت است. همچنین شرکت ها می توانند تبلیغاتشان را در لینکدین قرار دهند و تنها با جمعیتی از کاربران لینکدین که با کالا یا محصولاتشان بیشتر مرتبط است ارتباط برقرار کند.

تبلیغات کالا

روشهای تبلیغات: موبایل

یکی از نیروهای غالب در دنیای تبلیغات دیجیتال استفاده از وسیله های همراه مانند موبایل، تبلت و سایر وسیله های الکترونیکی قابل حمل است که می توانند به اینترنت متصل شوند. امروزه بیشترین میزان تبلیغات موبایلی شامل استفاده از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و . . . است. این روش تبلیغاتی به یکی از بااهمیت ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده است که می توان از طریق آن به هزاران مشتری جدید دست یافت.

تبلیغات خدمات

روشهای تبلیغات: شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی ابزارهایی جذاب برای کسب وکارهای جدید به شمار می روند، زیرا ارتقا و پیشرفت در این رسانه ها هزینه پایین دارد و یا اصلاً هزینه ای ندارد. تنها نکته این است که باید زمان زیادی را صرف این کنید که در این رسانه ها حضور داشته باشید و محتوای خود را چنان جذاب کنید که ارزش دنبال کردن را داشته باشد. مزایا برای کسانی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند مانند تخفیف، هدایای رایگان و یا فروش های شگفت انگیز می تواند به شما کمک بسیاری بکند.

مطلب مرتبط: 18 شیوه تبلیغاتی موثر

تبلیغات خدمات

روشهای تبلیغات: بنری در وب سایت ها

اگر بیلبوردهای تبلیغاتی در جاده ها استفاده می شود، نوعی تبلیغات بنری نامیده می شود. آیا تا به حال نوارهای تبلیغاتی افقی را که در بالای اکثر صفحات وب درج می شود را دیده اید؟ بنرهای اینترنتی معمولاً با استفاده از تصاویر و انیمیشن های چندرسانه ای دیگر ساخته می شود. بنرهای اینترنتی معمولاً به صفحات وب متصل هستند که به محتوای سایت موجود مربوط هستند.

روشهای تبلیغات: سرویس های بهداشتی!

این مورد کمی عجیب است، نه؟ بله ... تبلیغات در سرویس های بهداشتی چیزی نیست جز اینکه تبلیغات را در سرویس بهداشتی های عمومی قرار دهیم. تحقیق در این مورد انجام گرفت، که در آن از یک گروه مورد آزمایش که به سرویس بهداشتی می رفتند پرسیده شد که آیا تبلیغات موجود در داخل سرویس را دیده اند یا خیر و جالب است که درصد بالایی از آنها تبلیغات موجود در محل را به خاطر داشتند. به این نتیجه رسیده شد که افرادی که به سرویس های بهداشتی عمومی می روند هدف خوبی هستند. این روش به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی خوب به کار برده می شود.

روشهای تبلیغات: اشتراک گذاری آنلاین تصاویر

اشتراک گذاری آنلاین تصاویر مانند به اشتراک گذاری ویدئو است. اگر تصاویری دارید که به کسب وکار شما مرتبط است، از به اشتراک گذاری آنها در پلتفرم های تصویری مانند اینستاگرام پرهیز نکنید. می توانید تصاویری از محصولتان و یا افرادی که از آن استفاده می کنند، تصویری از کارکنان، رویدادهای شرکت و یا تصاویر دیگر مربوط به کسب وکارتان را به اشتراک بگذارید.

بخش مرتبط: مطالب کاربردی روز درباره تبلیغات

راه و روش تبلیغات

روشهای تبلیغات: روزنامه

یکی از روش های سنتی تبلیغات، تبلیغات در روزنامه های روزانه و هفتگی است که به شما این امکان را می دهد که محدوده های جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهید. پیوست کردن یک مورد انگیزشی مانند یک کوپن به تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا جذابیت آن را افزایش دهید. خرید تبلیغات در بخشی که به کسب وکار شما مرتبط است- برای مثال، تبلیغات کسب وکار بهبود خانه در بخش خانه و باغ- می تواند در دسترسی به مشتریان مورد هدف کمک کند.

راه و روش تبلیغات

روش‏ های تبلیغات: رادیویی هدفمند

یک صدای گیرا و جذاب می تواند تأثیرگذاری تبلیغات رادیویی را افزایش دهد. مطابقت دادن ایستگاه رادیویی که انتخاب می کنید با جمعیت موردنظر شما یکی از نکات کلیدی است. اگر می خواهید به بزرگسالان در محدوده سنی 35 تا 46 سال دسترسی داشته باشید، ایستگاه بزرگسالان معاصر یک انتخاب خوب می تواند باشد.

یک ایستگاه شهری و یا جایگزین انتخاب خوبی برای دسترسی داشتن به جوانان 18تا 24 ساله است. در زمان انتشار، نیلسن گزارش می دهد که رادیو تقریباً به 59درصد از جمعیت به صورت روزانه دسترسی دارد و 45درصد رتبه اعتماد را نیز داراست.

روشهای تبلیغات: محلی یا تلویزیون ملی

تولید تبلیغات تلویزیونی در ایستگاه های محلی ممکن است به زمان و تلاش زیادی نیاز داشته باشد، اما اگر محصولی می فروشید و یا خدماتی ارائه می کنید که قیمت بالایی دارد می تواند مؤثر باشد. می توانید تفاوت در قیمت را توجیه کنید، آن هم اگر تبلیغات تلویزیونی به اشخاصی دسترسی داشته باشد که به رادیو گوش نمی دهند.

روشهای تبلیغات: سخنرانی های عمومی

اگر محصولی که می فروشید در حیطه تخصص خودتان است، سخنرانی عمومی می تواند یک تبلیغات عالی باشد. خدمات خود را به سازمان هایی که می تواند از یکی از کارگاه ها و یا سخنرانی های شما بهره ببرند پیشنهاد دهید. کارت های ویزیت و لوازم تبلیغاتی را به محل سخنرانی بیاورید تا مخاطبانتان را تشویق کنید که اطلاعاتی درباره خدمات شما را پخش کنند.

تبلیغات کالا و خدمات

روشهای تبلیغات: آویزهای در و آگهی هایی بر روی کاغذهای کوچک

نقاشی کردن در محله، قرار دادن آگهی‏های کاغذی کوچک در صندوق های پستی و یا آویزان کردن تبلیغات از دستگیره درها راه خوبی برای هدف قرار دادن بخش خاصی است و راهی است که می توانید اطمینان حاصل کنید که مخاطبان موردنظرتان تبلیغات شما را دیده اند. اگرچه بسیاری از صاحب خانهها این اطلاعات را نادیده می گیرند، به دست آوردن تعدادی کمی از مشتریان ممکن است بازگشت سرمایه مثبتی برای کمپین بازاریابی باشد.

مطلب مرتبط: 10 روش برای تبلیغات مؤثر و شکار مشتری

تبلیغات کالا و خدمات

روش‏های تبلیغات: حمایت از رویدادها و دیده شدن

تبلیغ محصول و یا خدماتتان از طریق اسپانسر بودن می تواند انواع مختلفی داشته باشد. می توانید مکانی داشته باشید تا در آن بتوانید نمونه هایی از محصولات‏تان را ارائه دهید و یا لوگوی شرکتتان در پوسترهای رویداد نمایش داده شود.

تبلیغات کالا و خدمات

یکی از گزینه ها برای رویدادهایی که نیاز به یک تمبر دستی به عنوان ورودیه دارند این است که لوگوی شرکت را بر روی تمبر بزنید، بنابراین شرکت کنندگان لوگوی شرکت شما را در طول روز در کنار خود خواهند داشت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی